اژه ای: لیست ۲۰ نفره وکلاء نهایی نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت‌ الاسلام غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای با تایید خبر لیست ۲۰ نفره وکلای مورد تایید رئیس قوه قضاییه برای پرونده‌های امنیتی گفت: من وجود لیست ۲۰ نفره وکلای مورد تایید رئیس قوه قضاییه را تایید می‌کنم. این موضوع قانون است و مجلس آن را تایید کرده است. 

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه این لیست، لیست نهایی نیست، اظهار داشت: این لیست اختصاص به تهران هم ندارد بلکه ممکن است در تمام استان‌ها چنین مشکلی وجود داشته باشد لذا درخواست شده همه استان‌ها لیستی را تهیه کنند. 

محسنی اژه‌ای افزود: لیست ۲۰ نفره، نهایی نیست؛ چه در تهران و چه در تمام استان‌ها و بر تعداد این افراد افزوده می‌شود یعنی ممکن است در تمامی استان‌ها به تعداد وکلای مورد تایید افزوده شود؛ در واقع ممکن است در هر استان، ۲۰ نفر، ۳۰ نفر، ۵۰ نفر چنین وکلایی اعلام شوند که این تعداد براساس نیازها و تعداد پرونده‌ها است. 

وی درخصوص اعتراض جامعه وکلا نسبت به این مسئله و مغایر دانستن آن با حقوق شهروندی هم تصریح کرد: وقتی یک طرح در مجلس مطرح شده و به صورت قانون تصویب می‌شود، حتما نمایندگان مجلس با افراد لازم مشورت کرده‌اند. البته این مسئله لزوما به معنای آن نیست که آنها با تک تک افراد مشورت کرده باشند. این مسئله بدیهی است و حتما این مشاوره توسط نمایندگان لحاظ شده است. 

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false