اهدای عضو به علایق هنرمندان اضافه شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، خسرو رفیعی با اشاره به اینکه ۲۹۹ اثر در زمینه اهدای عضو به دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای راه یافته است، گفت: از این تعداد چهار اثر به عنوان فیلم برتر انتخاب و به ۱۰ فیلم برگزیده نیز جایزه و دیپلم افتخار اعطا می‌شود.

وی همچنین از اعطای جایزه و دیپلم افتخار به چهار ایده برتر در زمینه اهدای عضو که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند خبر داد و افزود: در حال حاضر موضوع اهدای عضو یک مسئله مهم در جامعه است که ارتباط مستقیم با نجات جان انسان‌ها دارد، به این دلیل ما تصمیم گرفتیم که در دومین دوره جشنواره، موضوع اهدای عضو را هم به موضوعات تکریم خانواده و محیط زیست اضافه کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره با تاکید بر نقش هنرمندان در افزایش آگاهی عمومی، گفت: این جشنواره در نظر دارد در راستای افزایش آگاهی عمومی حرکت کند و در واقع حضور این عزیزان فرصت خوبی برای آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در جامعه است.

رفیعی با اشاره به استقبال گسترده هنرمندان برای ارسال فیلم‌هایی با موضوع اهدای عضو به جشنواره، افزود: ارسال ۲۹۹ اثر در ارتباط با اهدای عضو در این زمان کوتاه، نشان‌دهنده این امر است که هنرمندان نیز از اهمیت موضوع اهدای عضو مطلع هستند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false