انصاری‌فرد: «شجاعی» یک لژیونر تمام عیار است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، تیم فوتبال المپیاکوس شنبه شب توانست با درخشش کریم انصاری فرد ۴ بر ۳ پانیونیوس را شکست داد و کریم انصاری فرد در این دیدار دو گل برای تیمش به ثمر رساند و گلزن‌ترین لژیونر ایران در این فصل نام گرفت.

بر اساس این خبر، کریم انصاری فرد پس از بازی با پانیونیوس گفت‌: پانیونیوس یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بود. به همین دلیل به هم تیمی‌هایم تبریک می گویم که توانستیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌ یونان را شکست دهیم. خدا به من کمک کرد که دوران سخت حضورم در  المپیاکوس را تحمل کنم. من در دو ماه اخیر کاملا از تیم کنار گذاشته شده بودم و در حال‌ حاضر شرایط خیلی خوبی دارم.

انصاری‌فرد تاکید کرد: برای یک مهاجم سخت است که دو ماه در ترکیب تیم قرار نداشته باشد و پس از دو ماه او را به میدان بفرستند. شرایط بازی با شرایط تمرین متفاوت است و خوشبختانه مربی به خوبی از من حمایت کرد و من ۹۰ ‌دقیقه خوب را داشتم و از سرمربی به دلیل اعتمادش به من تشکر می‌کنم.  من نخستین بار به دلیل پانیونیوس به یونان آمدم و وقتی هم که به این تیم گل زدم خوشحالی نکردم اما خوشحالم که وظیفه‌ام را به عنوان مهاجم المپیاکوس انجام دادم.

به گزارش جامعه خبر، مسعود شجاعی هم دیشب یکی از گل‌های تیمش را برابر پانیونیوس به ثمر رساند. انصاری‌فرد درمورد این بازیکن گفت‌: شخصیت و کیفیت بازی مسعود مشخص است. او بازیکن بزرگی است و همیشه تلاش می‌کند بهترین بازی‌ها را انجام دهد. او یک رهبر برای تیم است و کاپیتان ماست و من امیدوارم او در زندگی شخصی و فوتبالی‌اش موفق باشد.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false