امامزاده سازی| سازمان اوقاف برای مزار پدر نماینده مجلس ضریح ساخت! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
امامزاده سازی| سازمان اوقاف برای مزار پدر نماینده مجلس ضریح ساخت!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر پس از اینکه نمایندگان مجلس در مورد افزایش امامزاده های بدون شجره نامه در کشور اعتراض کردند شنیده شد که مزار پدر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صاحب ضریح و بارگاه و آستان مقدس شده است. میرحمایت میرزاده نماینده مجلس گفته کلا من بیخبر بودم و کاری هم به مزار پدرم ندارم و مردم خودشان ساختند چون پدرم سید و اهل معرفت و کرامت بوده است.

هفته قبل هم جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت اعلام کرد که طی ٣٧‌ سال گذشته تعداد امامزاده های کشور ده برابر شده است. کاری نداریم این نماینده مجلس راست می گوید یا دروغ که کلا بیخبر بوده اما سوال این است که هرکس کرامت دارد یا سادات است باید برای او ضریح و حرم ساخت؟

اگر به ساخت ضریح باشد قطعا افرادی مانند شیخ رجبعلی خیاط محق تر هستند که او فقط یک تخت سنگ برای مزارش دارد و مردم آن را زیارت می کنند. یا امامزاده هایی که شجره نامه هم دارند اما سالها محل عبور گوسفندان بوده چون رقبات نداشته است.

تصور می شود که باید سازمان اوقاف خود را از حالت تبدیل شدن به یک مستعمره مذهبی خارج کرده و با مردم صادق باشد. مردم ایران روزهایی که چیزی به نام سازمان اوقاف نبود هم مذهبی بودند و امامزادگان را تکریم می کردند حالا اوقاف باید تسهیلات بهتری برای زايران فراهم کند نه اینکه دنبال درآمد زایی از امامزادگان باشد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false