اقدام پت و مت پلیس و تعزیرات| 130 کیلو برنج تقلبی فروشگاه شهروند و دعوا سر خبر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اقدام پت و مت پلیس و تعزیرات| 130 کیلو برنج تقلبی فروشگاه شهروند و دعوا سر خبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر تعزیرات حکومتی گفته است: پرونده کشف برنج های تقلبی در انبار فروشگاه شهروند در دست رسیدگی است و تأمین کننده برنج‌های فروشگاه شهروند نیز در شعبه تعزیرات حضور یافته و به تقلبی بودن برنج‌ها اعتراف کرده و اعتراف وی نیز مکتوب شده است.

با توجه به اقرار تأمین کننده به تقلبی بودن برنج‌ها، در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع هستیم که فروشگاه شهروند در تقلبی بودن برنج‌ها نقش داشته است یا خیر؟

جالب اینکه پلیس برای اینکه عقب نیفتد بدو بدو گفته است 130 کیلو برنج تقلبی پیدا کردیم تعزیرات هم گفته: این کار پلیس دوباره کاری است و اصلاً پرونده جدیدی نیست بلکه همان انباری است که پیشتر تعزیرات کشف کرده و در حال حاضر انبار مزبور در اختیار شهروند نیست و ورود و خروج به آن در اختیار تعزیرات است. دلیلی ندارد انباری که قبلاً تعزیرات کشف کرده، حالا پلیس دوباره بیاید و کشف کند.

اینکه پلیس این اقدام را در رزومه خودش بنویسد کار همیشگی است و تعجبی ندارد. پلیس تهران توانایی جمع آوری معتادان متجاهر یا متکدیان و حتی مدیریت درست ترافیک تهران را ندارد. افزایش سرقت های خرد در تهران هم به این ناتوانی گواهی می دهند. آقایان پلیس بهتر است کمی بهتر کار کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false