اعزام به حج عمره هنوز امکان‌پذیر نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  حمید محمدی با اشاره به وضعیت برقراری حج عمره اظهار کرد: از سر گرفتن دوباره حج عمره به زمینه‌سازی نیاز دارد که با تامین آن از سوی عربستان این مهم اتفاق می افتد و هرچند انتظار باز شدن راه گفت‌وگو در موارد مشابه پس از برقراری حج تمتع بجاست اما در شرایط فعلی هنوز روابط سیاسی این دو کشور برقرار نشده است.

بر اساس این خبر، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به دنبال تفاهم بر سر برگزاری حج تمتع امکان برقراری حج عمره در شرایط فعلی به دلیل نبود بسترهای سیاسی و ساز و کارهای مناسب آن فراهم نشده و مذاکرات سازمان حج و زیارت با عربستانی‌ها صرفا درمورد موسم حج تمتع سال ۹۶ بوده است.

محمدی تاکید کرد: برنامه‌ریزی جدی برای برگزاری حج ۹۷ انجام شده و محورهای مذاکره در حال آماده شدن هستند و احتمالا اواخر آذرماه با عربستانی‌ها در اینباره مذاکره می کنیم.  بهتر شدن شرایط حج مد نظر سازمان حج و دیگر مسئولان است و ممکن است برخی مفاد تفاهمنامه کم و زیاد شود و از آنجا که ارائه خدمات کنسولی اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل مذاکرات در راستای ارائه بهتر این خدمات انجام می شود.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه حجاج سال گذشته از خدمات و شرایط راضی بودند و این مهم را بارها در رسانه‌ها اعلام کردند گفت: ۲۵ کارگروه زیرنظر سازمان حج موارد مختلف مرتبط با این سفر را به انحای مختلف بررسی می‌کنند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false