اظهارنظر قالیباف و لاریجانی و رئیسی درمورد اصولگرایی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسین کنعانی مقدم اظهار کرد: قرائت‌هایی که آقایان لاریجانی و رئیسی و قالیباف و بسیاری از چهره‌های دیگر از اصولگرایی دارند کاملا متفاوت است.
 
بر اساس این خبر، یکی از اصولگرایان در کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات آینده گفت: این موضوع که چه افرادی در آینده سیاسی اصولگرایان قابلیت این را دارند که برای مسائل انتخاباتی مطرح شوند باید کمی با تامل مورد بررسی قرار گیرد و تجربه به ما نشان داده که اصولگرایان باید از شخصیت‌گرایی پا را فراتر بگذارند و روی بحث جریان محوری تمرکز نمایند تا بتواند در مسائل سیاسی بهتر خود را نشان دهند.
 
کنعانی مقدم تاکید کرد: برخی اوقات مشی سیاسی شخصیت‌های سیاسی مختلفی که در کشور حضور دارند ممکن است با یک جریان سیاسی هماهنگ شوند اما به لحاظ فکری و تئوری تفاوت‌هایی همچنان وجود دارد. به‌عبارت‌ دیگر مشی سیاسی شخصیت‌ها ممکن است با یک جریان سیاسی هماهنگ شوند اما اینکه تفکرات سیاسی آن‌ها هم با هماهنگ جریان سیاسی تطبیق پیدا کند، امری حتمی نیست و ازاین‌رو شاید یک دوگانگی وجود داشته باشد و به همین دلیل الان نمی‌توانم بگویم که کدام افراد این قابلیت را دارند که هم از نظر مشی سیاسی و هم ازنظر ایدئولوژی کاملا با تفکر اصولگرایی تطبیق بیابند.
 
ابن مقام مسئول درمورد حمایت اصولگرایان از شخصیت‌هایی مانند رئیسی و لاریجانی گفت: این افراد اکثرا سرمایه سیاسی خوبی برای جریان اصولگرایی هستند اما اینکه آن‌ها را محور جریان اصولگرایی قرار دهیم و به‌عنوان نامزد انتخاباتی آینده نگاه کنیم احتمالا باید پیش از آن برای مشی جریان اصولگرایی به یک اشتراک نظر برسیم که بر اساس آن بتوانیم افراد را تطبیق دهیم.
 
به گزارش جامعه خبر، کنعانی مقدم همچنین گفت: قرائت‌هایی که آقایان لاریجانی و رئیسی و قالیباف و بسیاری از چهره‌های دیگر از اصولگرایی دارند کاملاً متفاوت است و نمی‌توان گفت جریان اصولگرایی خط‌کشی را یافته و با همان مقیاس واحد همه را اندازه‌گیری می‌کند و تنوع از مشی سیاسی اصولگرایی سبب شده که خیلی‌ها خود را اصولگرا بدانند اما در حالی که با خط کش جریانی بخواهیم آنان را اندازه‌گیری کنیم خیلی از آن‌ها نمره قبولی نمی‌گیرند.
 
الف

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false