اشتغال زایی مهم ترین مشکل کوتاه قامتان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، روز سه شنبه 8 خرداد ماه، مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان انجمن کوتاه قامتان مراسمی را با هدف جمع شدند کوتاه قامتان کنار همدیگر و رساندن صدایشان به مسئولان با حضور هنرمندان برگزار کردند.

ابراهیم خانی رئیس انجمن کوتاه قامتان به ضرورت وجود این انجمن تأکید کرد و گفت: هدف ما از برگزاری این مراسم این بود تمام کوتاه قامتان بلند همت کنار هم جمع شوند تا به یکدیگر امید به زندگی دهند.

وی خطاب به کوتاه قامتان گفت: لطفا اعتماد به نفستان را همیشه حفظ کنید و بر افسردگی که سراغتان می آید غلبه کنید که خداوند همیشه باماست.

سحر صبور در ادامه مراسم بیان داشت: در این مراسم مسئولین و هنرمندان را دعوت کردیم تا از نزدیک ما را ببیند و از مشکلاتمان آگاه شوند. تمام کوتاه قامتان استعداد ها و توانایی هایی دارند که باید آنها را کشف و استفاده کرد. خوشبختانه در زمینه سینما و تلویزیون تا حدودی از این افراد استفاده شده اما همچنان مشکل اشتغال در بین ما وجود دارد.

صبور در ادامه افزود: یکی از مهم ترین مشکلات ما کوتاه قامتان اشتغالزایی است. هیچ نهاد، سازمان و ارگانی به انجمن ما کمک نمی کند و ما به صورت کاملا مردمی اداره می شویم. از مسئولان می خواهیم در زمینه اشتغال زایی هر کمکی از دستشان برمی آید برای ما انجام دهند.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false