اسماعیلی: ورزشگاه پر می شود قدرت می گیرم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، فرشید اسماعیلی امسال یكی از بهترین‌های استقلال بوده است. او در كناره‌ها و میانه میدان برای منصوریان و استقلال كارساز است و در دیدار با لوكوموتیو هم بهترین بازیكن زمین بود.

* چرا از مصاحبه در می‌روی؟

در نمی‌روم ولی خیلی دوست ندارم مصاحبه كنم و از همه دوستان مطبوعاتی كه در این مدت تماس گرفتند و نشد با آنها حرف بزنم، عذرخواهی كنم. زیاد اهل مصاحبه نیستم و دوست ندارم جلوی دوربین باشم.

* شنیدیم ظاهراً به سختی تو را بردند؟

بعد از بازی به من گفتند بهترین بازیكن زمین باید به كنفرانس مطبوعاتی برود. من گفتم وا… بهترین بازیكن زمین، استقلال بود نه من. گفتند نمی‌توانیم كل استقلال را ببریم كنفرانس. باید بروی وگرنه جریمه می‌شوی. این بود كه به كنفرانس رفتم و واقعاً سخت بود نمی‌توانم كتمان كنم، هُول كرده بودم.

* خوب بازی نمی‌كردی كه به كنفرانس نروی!

فكر این را نكرده بودم. از بازی بعدی باید مراقب باشم. (خنده)

* خوب موقع گل زدی. بازی گره خورده بود.

خیلی دوست داشتم در این بازی گل بزنم.

* مخصوصاً گل قشنگ، درست است؟ ناجور به گل قشنگ علاقه داری.

چه‌كار كنم؟ مردم گل قشنگ دوست دارند دیگر.

* معمولاً گل‌های قشنگ و خاص می‌زنی. آن شوت شهرآورد. آن ضربه سری كه به ذوب‌آهن زدی. گل‌هایت قشنگ است.

راستش من دوست دارم گل قشنگ بزنم ولی این به آن معنا نیست كه بخواهم موقعیت خراب كنم. هر موقعیتی كه گیرم بیاید گل می‌كنم. این نوع گل‌ها را دوست دارم. لطف خدا بود كه شوتم گل شود. خوشحالم كه می‌گویید گل قشنگی بود. خودم زیاد به این چیزها فكر نمی‌كنم.

* مثلاً در نظرسنجی ۹۰ وقتی عادل گل تو را بین گل‌های زیبای سال نگذاشت، استقلالی‌ها شاكی شدند؟

اتفاقاً چند نفر این را به من گفتند. ببینید اولاً همه چیز سلیقه‌ای است. دوماً من به این چیزها فكر نمی‌كنم. الان اول فوتبالم هست. نمی‌خواهم وقتم را روی این مسائل بگذارم. كارهای مهمتری دارم باید تمرین كنم. برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور را دوست دارم. بعد از گزارش شهرآورد هم بعضی‌ها به من پیغام دادند آقا عادل گفته تو نه گل می‌زنی نه پاس گل می‌دهی. خب راستش من یك مدت از محوطه جریمه دور بودم و این ذهنیت درست شد ولی دیدید كه بعدش توانستم در گلزنی و دادن پاس گل موفق‌تر باشم.  

* بعضی‌ها هم انتقاد كردند چرا نام فرشید اسماعیلی در لیست تیم ملی نیست؟

این اتفاق برای هركس یك پیغامی دارد. پیغامی كه من گرفتم چیزی نیست جز تلاش بیشتر برای رسیدن به هدفم. كی‌روش مربی بزرگی است كه آرزو دارم با او كار كنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی هم افتخار بزرگی است. تلاش می‌كنم به این افتخار دست پیدا كنم. و چه باشم و چه نباشم آرزو می‌كنم تیم ملی به جام جهانی‌ برسد.

* تو زیاد اهل چالش نیستی. مثل بازی با السد؟

نمی‌دانم من چطور بازی می‌كنم كه همه دوست دارند رویم خطای سفت و سخت كنند.

* مثلاً در بازی سایپا هم اتفاق افتاد طبیعی است كه می‌خواهند تو را از كار بیندازند؟

خب یكی از دلایلش همین است. اشكالی ندارد. بازی فوتبال است. یك وقتی ما می‌زنیم یك وقتی حریف. آخرش با ماچ و بوسه حل می‌شود. (خنده)

* حالا سؤال من این بود كه بیرون از زمین دنبال چالش نیستی. یعنی تلاش می‌كنی هیچ‌وقت وارد حاشیه نشوی. مصاحبه تند نكنی…؟

آقای منصوریان همیشه یك چیز به ما می‌گوید. تأكید دارد حرف‌تان را داخل زمین بزنید نه بیرون از زمین. مگر می‌شود مثلاً من یا هر بازیكنی عصبانی نشود؟ مهم این است كه بتوانیم در لحظه عصبانیت آرام باشیم. من سعی كرده‌ام این آرامش را داشته باشم.

* به لیگ قهرمانان برگردیم. با بردی كه داشتید استقلال از این گروه بالا می‌رود؟

من مخالفم این حرف هستم. شما به جدول نگاه كنید. اختلاف ما با تیم دوم و سوم دو امتیاز است. با تیم چهارم فقط سه امتیاز. تا ۱۹ اردیبهشت كه آخرین بازی ماست باید با نهایت توان بجنگیم. بازی بعدی ما ۲۲ فروردین با لوكوموتیو در تاشكند است آنها در تهران خوب بازی كردند ولی به باهوشی تیم ما باختند. به خاطر همین می‌آیند كه جبران كنند. اگر می‌خواهیم از گروه بالا برویم باید هر ۳ بازی پیش‌رو را ببریم. این هدفی است كه داریم.

* حرف خاصی مانده با هواداران بزنی؟

هواداران نباشند من یكی انرژی زیادی ندارم. من قبل از استقلال در باشگاهی بازی نكرده بودم كه این‌قدر طرفدار داشته باشد. وقتی سكوها پر می‌شود، یك قدرت عجیبی در زمین دارم. هوادار به ما قدرت می‌دهد. انرژی می‌دهد. در آخر هم می‌خواهم دعا كنم سال ۹۶ برای فوتبال ایران خوب باشد. تیم‌های ایرانی از گروه‌شان بالا بروند و در مراحل بعدی هم موفق باشند. تیم ملی هم به جام جهانی‌ صعود كند.

جام نیوز

اخبار روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false