از چه طریقی می توانیم از پزشک زنان و زایمان دکتر البرزی وقت بگیریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
از چه طریقی می توانیم از پزشک زنان و زایمان دکتر البرزی وقت بگیریم

دکتر سعید البرزی هم در مامایی و هم در زمینه زنان دارای تخصص است. حوزه زنان و زایمان در مراقبت های بهداشتی در سال های اخیر تغییر کرده است، همانطور که تنوع پزشکان آموزش دیده که مراقبت های بهداشتی زنان را ارائه می دهند، تغییر کرده است.

در ابتدا به بررسی ها و چکاپ های دکتر سعید البرزی نگاهی بیاندازیم :
 
• حاملگی خارج از رحم – نوعی بارداری که در آن جنین در خارج از رحم رشد می کند
• پریشانی جنین – علائم قبل و حین تولد که ممکن است نشانه هایی از وضعیت خوب جنین نشان دهد
• مشکلات جفت
• فشار خون بالا – اغلب منجر به پره اکلامپسی می شود
• سزارین
• مراقبت های دوران بارداری را به بیماران ارائه می دهد
• کمک به زنان در تنظیم خانواده
• کمک به زنان برای عبور از افسردگی پس از زایمان
• انجام اقدامات روتین منظم برای سلامت زنان مانند ماموگرافی، معاینه واژینال
 
 
 
دکتر البرزی برای کار با بیماران در هر سنی آموزش دیده است، اگرچه معمولاً با زنان در سنین باروری کار می کند، از جمله آنهایی که در حال حاضر یا اخیرا باردار شده اند. برای جنبه زنان و زایمان، این پزشک زنان و زایمان می تواند مراقبت های پیشگیرانه و درمان های ضروری برای سلامت باروری را به بیماران خود ارائه دهد، از جمله آزمایش پاپ اسمیر، معاینه پستان، و درمان بیماری های مقاربتی و این شامل انجام سونوگرافی و غربالگری ژنتیکی، انجام معاینات روتین برای اطمینان از اینکه بارداری همانطور که باید پیش می رود و کمک به زنان در زایمان طبیعی و سزارین است.
به دلیل نقش اساسی OB/GYN ها در زایمان و زایمان بیماران، این حرفه اغلب می تواند شامل ساعات سخت – و گاهی اوقات نامنظم – برای پزشکان باشد. پزشک زنان البرزی همچنین با خیال راحت مادر را در طول کل تجربه از بارداری تا زایمان تا دوره پس از زایمان راهنمایی می کند.
 
 
چرا باید یک متخصص زنان و زایمان انتخاب کنم؟
بسیاری از زنان راحت‌تر در مورد سلامت باروری خود با زن دیگری صحبت می‌کنند تا با یک مرد. اغلب مراقبت‌های زنانه خوب بستگی به این دارد که بیمار احساس راحتی کند که اطلاعاتی در مورد مشکلات شخصی خود به پزشک ارائه دهد و این معمولاً زمانی که یک زن با زن دیگری در مورد نگرانی‌های خود در مورد سیستم تناسلی زنان صحبت می‌کند، بسیار آسان‌تر است. برخی از زنان از صحبت کردن با پزشک مرد احساس ناراحتی می کنند، به خصوص وقتی صحبت از مسائلی مانند مقاربت دردناک، عفونت های واژن، عفونت های مقاربتی و ترشحات غیر معمول واژن باشد. این یکی از دلایلی است که چرا پزشکان و پزشکان زن در درمان بیماران زن برتری زیادی نسبت به مردان دارند. یک متخصص زنان خوب در نزدیکی خود پیدا کنید.
تفاوت‌های کلی دیگری نیز بین متخصص زنان و زایمان وجود دارد که بسته به موقعیت منحصر به فرد هر زن، می‌تواند به پزشکان زن مزیت بیشتری در درمان برخی مسائل بدهد. محققان نظرسنجی‌هایی را برای شناسایی تفاوت‌های قابل توجه بین پزشکان زن و مرد در ارتباط با بیمارانشان بررسی کردند. برای مثال، در میان متخصصان زنان، زنان نسبت به مردان نگرش حمایتی بیشتری نسبت به سقط جنین و پیشگیری از بارداری دارند.
بسته به موقعیت، این ممکن است یک تعامل مثبت تر برای بیمار، بسته به موقعیت و نیاز منحصر به فرد او باشد. متخصص زنان و زایمان مرد نیز تمایل دارند کیفیت کار خود را بالاتر از بیماران خود ارزیابی کنند. مردان تمایل به تجویز داروهای بیشتری دارند که مطمئناً می تواند معایب خود را داشته باشد. زنان بیشتر برای شرایط پزشکی به متخصصان مراجعه می کنند، که می تواند برای اطمینان از اینکه بیمار زن بهترین مراقبت ممکن را از آگاه ترین پزشک دریافت می کند، مفید باشد.
 
نحوه وقت گیری از دکتر زنان و زایمان دکتر البرزی
۱٫ به لینک و آدرس مربوطه مراجعه کنید.
۲٫ اگر بیمار جدیدی هستید لطفاً ثبت نام کنید : نام و نام خانوادگی + کد ملی + شماره تماس و غیره
۳٫ در پنجره ایجاد شده دلیل مراجعه خود به پزشک زنان و زایمان را بنویسید، این متن و توضیحات توسط خود دکتر بررسی می شود.
۴٫ نام بیمه و شماره بیمه خود را در مشخصات وارد کنید.
۵٫ از پشتیبان ها حتما بپرسید که آیا برای مراجعه به همراه داشتن آزمایش ها یا نسخه های پزشکی لازم است یا خیر
۶٫ لطفاً تمام سابقه بیماری های خود را در باکس “سوابق بیماری” ذکر کنید.
۷٫ بعد از پر کردن این اطلاعات وارد فرم بخش پرونده سازی پزشک زنان و زایمان خود می شوید.
۸٫ در این فرم باید : نام کامل بیمار ( شامل نام و نام خانوادگی ) + تاریخ تولد + آدرس و شماره تلفن + اطلاعات بیمه تکمیلی ( اگر دارید) + نام پزشکی که می خواهید با او قرار ملاقات بگذارید + هدف از قرار ملاقات 
۹٫ این مهم است که تمام فرم ها را با دقت پر کنید تا زمان مناسب برای برآورده کردن نیازهای شما را برنامه ریزی کنیم.
۱۰٫ ما از شما درخواست میکنیم که تمام کنسلی ها را حداقل ۲۴ ساعت قبل از زمان تعیین شده اطلاع دهید. بدین ترتیب می توانیم به بیمار دیگری فرصت ویزیت بدهیم.
۱۱٫ لطفاً یک همراه مسئول با خود به همراه داشته باشید و مشخصات ایشان را در فرم ثبت نام ذکر کنید.
۱۲٫ بعد از پر کردن فرم ثبت نام و با فشردن دکمه ” گرفتن نوبت ” کد و روز و ساعت و تاریخ زمان نوبت دهی شما با پزشک زنان و زایمان دکتر البرزی داده می شود، فلذا اطلاعات داده شده را تا روز مراجعه محفوظ نگهدارید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false