ارتباط فرماندار «ری» با چوپان دروغگو| انتقاد مردم از معاون استاندار - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ارتباط فرماندار «ری» با چوپان دروغگو| انتقاد مردم از معاون استاندار

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر فشافویه نیوز نوشت: حسین بیگدلی رئیس شورای بخش گفته است: به دلیل وعده و وعید به مردم و محقق نشدن قول ها، همه ما را چوپان دروغگو خطاب میکنند.

ارزش افزوده دوسال پیش که از طرف جمالی پور فرماندار ری به روستاهای فاقد دهیاری اعلام شدهنوز  محقق نشده است. شورا چگونه می تواند برای اشتغال زایی به جوانان نوید دهد؟ بعد ازگذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوزبعضی از روستاهای فشافویه فاقد آب آشامیدنی ست و از نعمت گاز کشی محرومند.

با توجه به اینکه جمالی پور معاون استاندارتهران و فرماندار ویژه ری در جلسات متعدد درمکان های فرمانداری ،بخشداری، روستای قلعه محمد علی خان و روستای خانلق در بازدیدمیدانی دوسال پیش قول مساعدت نسبت به تامین بودجه طرح های هادی عمرانی روستاهای فاقد دهیاری از محل اعتبارات ارزش افزوده داد و طرح های موصوف تهیه و در فرمانداری در کارگروه های مختلف از جمله شورای معاونین تایید و مصوب شد اما تا بحال  اجرا نشده است.

اهالی روستاها از شورای بخش و در مجموع از فرمانداری نا امید شده اند. به عنوان نماینده مردم در منطقه منتظر تحقق وعده های آقای فرماندار هستیم.

در پی عدم تحقق وعده و وعید های مسئولین در سال ۹۷مبنی بر رفع مشکلات در بخش فشافویه دیگر حنای ما نزد مردم  رنگی ندارد.

مهمترین درخواست ما از فرماندار ری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  این است که چرا پس از مراجعات مکرر این عزیزان به منطقه همچنان این مشکلات باقی ست و هنوز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و هیچ اقدام جدی در این باره صورت نگرفته علی رغم اینکه از سال 95 قول حتمی تکمیل پروژه و تخصیص اعتبار آن به مردم داده شد.

اما هیچکدام از مسئولان آبفای روستایی و فرمانداری پاسخگوی مشکلات مردم ضعیف و قشر زحمتکش روستایی نبودند و هیچوقت پاسخ مشکلات آنها را ندادند که البته این نقد بر نمایندگان مجلس نیز وارد است یکبار هم نشد با مسئولی از وزارتخانه و یا درسطح استان جلسه ای اضطراری برای حل مشکل این روستاها برگزار نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false