اخطار شدید کانون سردفتران ازدواج و طلاق| پلیس اتاق عقدهای غیرقانونی را پلمپ می کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اخطار شدید کانون سردفتران ازدواج و طلاق| پلیس اتاق عقدهای غیرقانونی را پلمپ می کند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر پس از انتشار گزارش جامعه خبر و اعلام لیست اسامی اتاق های عقد غیرقانونی در پایتخت در این سایت خبری یکی از موسسات غیرقانونی با سردبیر این سایت تماس گرفته و او را تهدید به شکایت کرد. حالا کانون تصمیم به برخورد قاطع با این موسسات گرفته است.

اطلاعیه جدید کانون دفاتر رسمی ازدواج و طلاق

کانون سردفتران ازدواج و طلاق در اطلاعیه ای اعلام کرده است: بدین وسیله به اطلاع روسای محترم کانون های سراسر کشور و جوامع سردفتری می رساند در ادامه روند رسیدگی به موسسات غیر مجاز که در امور ازدواج دخالت نموده و موجب ترویج عقد آریائی شده اند و حسب دستور اکید سردار پاسدار اشتری فرمانده محترم ناجا به پلیس نظارت بر اماکن ایران جهت اقدام فوری در پلمپ واحدهای مذکور جلسه ای با حضور سرهنگ رضادوست ریاست محترم پلیس اماکن و رئیس کانون تشکیل و مقرر شد اسامی موسساتی که در سراسر ایران بدون مجوز مبادرت به فعالیت می کنند ظرف 24 ساعت از جانب کانون به پلیس اماکن اعلام تا نسبت به پلمپ محل موسسات اقدام شود.

لذا مستدعی است به قید فوریت لیست موسسات به همراه نشانی دقیق محل فعالیت و متصدی آن را به کانون اعلام نموده تا نسبت به ارسال اسامی به پلیس اماکن و جمع آوری کلیه موسسات در سراسر کشور اقدام شود

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false