اخطار دادگاه ویژه روحانیت برای 200 هزارتومان| «کسایی زاده» را تحویل دهید! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اخطار دادگاه ویژه روحانیت برای 200 هزارتومان| «کسایی زاده» را تحویل دهید!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار و خبرنگار ضدفساد به اتهام نوشتن یادداشت انتقادی به رئیس جمهور و دولت و آقازاده ها علی رغم اینکه او روحانی نبود در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه شد و رای دادگاه 30 ضربه شلاق شد.

این روزنامه نگار درخواست تجدید نظر کرد و در نهایت شلاق او به یک میلیون تومان جزای نقدی بدل شد. اجرای احکام دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد که اگر وجه نقد را ظرف مدت 10 روز پرداخت کنید شامل 20 درصد تخفیف خواهید شد. کسایی زاده این مبلغ را 20 روز بعد پرداخت کرد و رسید پرداخت را برای دادسرای ویژه روحانیت فکس کرد. پس از 24 ساعت دادگاه تماس گرفت و گفت: چرا 200 هزار تومان کم است؟ این روزنامه نگار گفت: چون گفتید تخفیف دارد!

دادیاری گفت: 10 روز گذشته است پس باید 200 هزارتومان را هم بدهید. کسایی زاده گفت: چشم اگر مشکل کشور و قانون و دولت با این 200 هزارتومان برطرف می شود و همه نظام و کشور طبق قانون رفتار می کنند من پرداخت می کنم. روز بعد این روزنامه نگار 200 هزارتومان را پرداخت کرد.

اما حکایت ادامه دارد. صبح روز بعد فردی با لباس شخصی درب خانه آقای خبرنگار را می زند. او و اخطاریه ای را تسلیم کرد و گفت: ضامن شما 30 روز وقت دارد شما را برای اجرای احکام تحویل دادسرا دهد تا به زندان بروید! یعنی برای 200 هزار تومان …

یاد قاضی منصوری افتادم که هم روحانی بودند و هم در خارج از کشور با یوروها خوش می گذرانند. انگار اسلام و دین و قانون فقط برای افراد غیرمعمم اجرا می شود. خلاصه کلام دادسرای ویژه روحانیت اولا برای روحانیت ایجاد شده نه برای خبرنگاران غیر روحانی … نکته دوم اینکه چرا باید خبرنگاری برای 200 هزارتومانی که پرداخت کرده تهدید به زندان شود؟ سوم اینکه چرا باید دادسرای ویژه روحانیت کپی حکم و ابلاغیه ها را به متهم تحویل ندهند؟ از چه چیزی هراس دارند؟ آیا این حقوق بشر اسلامی نیست؟

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false