«احمدصادقی» در وزارت کشور| عضو اصلی لیست انتخاباتی «قالیباف» ثبت نام کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«احمدصادقی» در وزارت کشور| عضو اصلی لیست انتخاباتی «قالیباف» ثبت نام کرد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر احمد صادقی از طیف اصولگرایان و جانشین محمدباقر قالیباف در سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در دوره قبل برای حضور در رقابت انتخاباتی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

دکتر احمد صادقی که در کارنامه خود مدیرکل مراکز فرهنگی هلال احمر، قایم مقام معاونت فرهنگی هلال احمر، بنبیانگذار سازمان جوانان هلال احمر، قایم مقام سازمان جوانان، معاونت مشارکتهای مردمی جمعیت هلال احمر، مدیرکل هلال احمر شهرستان ری، مدیرکل هلال احمر استان تهران، عضو شورایعالی هلال احمر، معاون آیت الله غیوری در حوزه ولایت فقیه هلال احمر، معاونت نظارت حوزه ولیه فقیه جمعیت هلال احمر را دارد پیش از این جانشین شهردار تهران در مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری تهران بود. وی همچنین بعنوان گزینه ریاست هلال احمر کشور هم مطرح بود.

احمد صادقی پس از ثبت نام در ساعات پایانی مهلت قانونی ثبت نام یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز، بنا به توصيه و مشورت دوستان و با توجه به تجربه مديريتي و اجرايي خود در حوزه مديريت بحران و با وجود خلا هاي موجودي در حوزه قانون و نظارت در اين زمينه، عزم خود را جزم كرده و با توکل بر خداوند باری تعالی، در حوزه تخصصي كه سال هاي متمادي در آن كسب تجربه كرده ام، با هدف تغییر وضع موجود، پاي در ميدان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مي گذارم.

وی افزود: در شرايط كنوني، با وجود اين كه ایران دارای رتبه سوم در وقوع مخاطرات طبیعی در جهان است و از آنجاکه آسیب ها و جراحات، اولین علت سال های از دست رفته زندگی در ایران است، ضرورت دارد تا، مجلس شورای اسلامی اساسا به همین موضوع یعنی « حوادث و بلایا» من جمیع جهات بپردازد و با تشكيل كميسيون فوريت ها و بلايا(بحران) در راستای اجرای سیاست های کلی پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیر مترقبه و پدافند غیرعامل و هم چنین سیاست های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) و با توجه به خطر بالای وقوع حوادث و بلایا در کشور، گام مهمي در جهت، مديريت بحران هاي احتمالي كشور بردارد.

جانشین محمدباقر قالیباف (شهردار سابق تهران) در سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران اظهار کرد: آنچه که در این مقطع اهمیت دارد و حیاتی است، حفظ منافع مردم، کشور و انقلاب است و اکنون که این آرمان بزرگ، جز با تغییر وضع موجود حاصل نميشود بنده سعي دارم تا به نوبه خود با بهره گيري از تخصص و توان خود در جايگاه مشخص، براي منافع سرزميني كه از سلامت و آسايش مردمش، جدا نيست در حد بضاعتم گام بردارم. لذا براي رسيدن به اين آرمان بزرگ، از همه اساتید ، دوستان و رفقا مي خواهم تا در اين راه كنارم باشند و ضمن دعاي خيرشان بنده را از رهنمایی ها و مشاوره ها بهره مند سازند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false