احتمال شیوع کرونا در زندان بزرگ تهران| انتقاد شهرام جزایری! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
احتمال شیوع کرونا در زندان بزرگ تهران| انتقاد شهرام جزایری!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: بر اساس تماس های تلفنی که از زندان بزرگ تهران داشتم برخی زندانیان اطلاع دادند که وضعیت شیوع کرونا در این زندان خوب نیست. این زندانیان گفته اند: کادر درمانی و بهداری زندان بزرگ تهران زحمات زیادی برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام داده و قابل تحسین است. آنها مدعی هستند که فاجعه زمانی رخ می دهد که زندانیانی که از مرخصی بازمی گردند به دلیل عدم داشتن علائم ظاهر مانند تب و سرفه موجب سرایت ویروس به سایر زندانیان شده اند.

گروهی از آنها از آیت الله رئیسی درخواست واکسیناسیون همگانی در زندان را دارند. درزندان شماره پنج که محل نگهداری زندانیان مالی ظرف دو روزگذشته تعدادزیادی زندانی به دلیل عودت ازمرخصی سایرین؛ به کرونا مبتلا شده اند.

طی مکالمه تلفنی که سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار با شهرام جزایری (زندانی مالی) در این بخش داشته او این ادعاها را تائید کرده و گفته است: همانطورکه وکیلم گفته ادامه بازداشت من باحکم خلاف شرع بین خسارت تاخیرتادیه بابت ارزخارجی پرونده قبلی؛ کاملا غیرقانونی است وموضوع دربازدید اخیر مقامات عالی قضایی(دادستان کل کشور) دردستورکار قرارگرفته و منتظراعمال دستور رییس قوه قضاییه دراین مورد هستیم حالا همین تعلل اگر موجب بیماری کرونا برای من شود و جانم را از دست بدهم چه کسی پاسخگو است؟ این در حالی است که من به بیماری زمینه ای تالاسمی مینور(ضعف سیستم ایمنی) مبتلا هستم.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false