ائتلافی علیه ذوب آهن تشکیل شده است/ دنبال برکناری من هستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ سعید آذری درباره صحبت‌های محمود یزدخواستی مدیر سازمان تیم های پایه فوتبال ذوب آهن مبنی بر اینکه آذری در کار مربیان و مسائل فنی تیم دخالت می‌کرده‌ است، گفت: من طی ۱۳ سال کار مدیریتی، با بیش از ۲۰ مربی کار کرده‌ام. خواهشم این است این سئوال را از مربیان سابق ذوب آهن بپرسید. حتی می‌توانید از خود یحیی گل محمدی یا مجتبی حسینی این را سئوال کنید.

وی افزود: مدیر سازمان تیم‌های پایه ذوب آهن در زمان حضور یحیی گل محمدی در تیم، با وی بر سر مسائل تیم پایه مشاجره لفظی داشت. اظهار نظرهای یزدخواستی کاملا شخصی و ۹۰ درصد آن کذب محض است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: این صحبت‌ها، اقتدار یحیی گل‌محمدی و موفقیت‌هایش در تیم ذوب آهن را زیر سئوال می‌برد. همانطور که گفتم، می‌توانید از خود یحیی هم سئوال کنید. اگر او حرف مدیر سازمان تیم‌های پایه را تایید کرد، که این نشان می‌دهد یحیی هم از نظر فنی ضعیف بوده است.

آذری ادامه داد: صحبت‌های یزدخواستی به خاطر عناد و دشمنی با یحیی است چون وی برخورد شدید و مشاجره لفظی با گل‌محمدی داشت. اگر او با یحیی مشکل داشت باید همان موقع می‌گفت.

وی با بیان اینکه با یزدخواستی به خاطر نشر اکاذیب برخورد انضباطی شدیدی خواهد شد، گفت: مدیر تیم‌های پایه یکی، دو بازیکن به یحیی معرفی کرده بود ولی سرمربی وقت تیم (یحیی گل‌محمدی) جذب این بازیکنان را به نظر باشگاه منوط کرده بود. اختلاف آنها از همینجا شکل گرفت.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه چرا این باشگاه به یکباره دچار این حواشی عجیب و غریب شده است، گفت: ما ریشه این حرکت‌ها و حواشی را می‌دانیم و با آن برخورد می‌کنیم. یک عده می‌خواهند مربی خودشان را به ذوب آهن بیاورند و یک عده هم افرادی هستند که از باشگاه رفته‌اند.

آذری درباره اینکه خبر برکناری‌اش هم هر روز مطرح می‌شود، تصریح کرد: همان افرادی که در بالا گفتم، دنبال برکناری من هستند. یک ائتلاف تشکیل شده است. کسانی هم که دارند مصاحبه می‌کنند، وارد این بازی شده‌اند. به موقع تمام این مسائل را افشا می‌کنم.

وی یادآور شد: این آدم‌ها، بخصوص این آدم (مدیر سازمان تیم‌های پایه) قرابت خاصی با یکی از سرمربیان پیشین باشگاه دارد ولی من «گرگ باران دیده» هستم و نمی‌گذارم تیم دچار چالش و مشکل شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: حتی عنوان شده که هیات مدیره به خاطر قهر با بنده، کاهش بودجه ۱۳ میلیاردی را در دستور کار قرار داده است که اینها هم احمقانه است! بودجه باشگاه در مجمع کارخانه تصویب می‌شود نه هیات مدیره باشگاه. من وقتم را برای این حرف‌ها و مسائل تلف نمی‌کنم.

آذری با بیان اینکه عده ای دنبال طراحی نقشه‌های خود هستند، تصریح کرد: متاسفانه آنها دارند یحیی گل‌محمدی را هم خراب می‌کنند. حتی عنوان شده بود که یحیی با اعضای هیات مدیره باشگاه کانال زده است تا به تیم برگردد که این مسئله هم صحت ندارد. شخصیت یحیی آنقدر بالا هست که اگر قرار به ارزش گذاری بین او  و اعضای رفته از هیات مدیره باشد، گل‌محمدی روی چشم ما جا دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان گفت: بنده اسیر این مسائل نمی‌شوم. با اسنادی که در اختیار دارم، به حاشیه سازان هشدار می‌دهم که به «پر و پای باشگاه نپیچند.»

منبع: مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false