آیت الله نوری همدانی: سفره مردم خالی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آیت الله نوری همدانی: سفره مردم خالی است

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر آیت‌الله حسین نوری همدانی گفتند: انفال تمام اراضی، جنگل‌ها، معادن و هر زمینی که صاحب معین نداشته بوده که از آن‌ها می‌توان بهره‌برداری کرد که در اختیار پیامبر، امام و نایب امام در زمان خودشان باید باشد.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: اسلام به دنبال آن بوده که زندگی مردم زندگی متوازن باشد و همه مسلمانان در یک سطحی زندگی کنند که همه با هم برابر باشند، نه اینکه عده‌ای در اشرافی گری زندگی کنند و عده‌ای فقیر باشند چراکه در جامعه اسلامی اسلام می‌گوید فقر، جهل و ظلم نباید حاکم باشد.

وی فقر، جهل و ظلم را مایه عقب‌ماندگی دانست و خاطرنشان کرد: در مملکت درنتیجه گرانی، نبودن کار و پایین بودن ارزش پولی مردم در سطح پایینی بوده و در فقر به سر می‌برند، باید فکری برای این مسئله کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه مردم باید فراوانی را در زندگی خود ببینند، تصریح کرد: آمار دادن کافی نبوده و باید مردم ارزانی را در سفره خود ببینند، مسئولان آمار و ارقام می‌دهند اما در عمل و در سفره مردم چیزی نیست.

وی افزود: در فکر مردم بودن و خدمت به مردم دارای اجروقرب فراوانی بوده و در آیات روایات فراوانی بر این مسئله تأکید شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false