آیا پای عوامل بیگانه در حذف نام شهید در تابلو کوچه ها در میان است؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آیا پای عوامل بیگانه در حذف نام شهید در تابلو کوچه ها در میان است؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر کمتر از یک ماه پیش بود که تصاویری از تابلوهای کوچه و خیابان‌های شهر در فضای مجازی به انتشار رسید که هرکدامشان از حذف واژه«شهید» در نام معابرخبر می‌داد.

این موضوع که اعتراض و عصبانیت کاربران فضای مجازی را  به دنبال داشت با واکنش شهرداری تهران هم همراه شد. این سازمان اعلام کرد:« افتخار ما این است که با تبرک خیابان و کوچه ها به عطر نام شهدا، بتوانیم اندکی دینمان را به اسوه‌های ایثار ادا کنیم.» از طرفی مدیر مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم در دفاع از این سازمان نوشت: اشتباهات معدود سالیان گذشته توسط شهرداری منطقه، اصلاح شد. و در ادامه از شهروندان خواست که هرگونه مشاهده در این زمینه را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

اما امروز تصویر دیگری از تابلوی خیابان شهید آیت الله دستغیب  در شیراز منتشر شد که دوباره از حذف واژه «شهید» در تابلوهای شهری خبر می‌دهد. موضوعی که باعث شده تا مجددا برای کاربران فضای مجازی این سوال مطرح شود که آیا حذف شدن صفت«شهید» از نام خیابان‌های شهر ادامه دارد!؟ آیا این اقدام از قبل سازماندهی شده است؟ آیا سازمان زیباسازی شهرداری دستوری گرفته تا شهید را حذف کند؟ آیا پای عوامل بیگانه در میان است؟
از دادستان تهران می خواهیم در این موضوع ورود کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false