آیا اتحادیه املاک و اتاق اصناف ری تخلف کرده اند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آیا اتحادیه املاک و اتاق اصناف ری تخلف کرده اند؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، امیرعباس میری صاحب جواز کسب «املاک تاج» در باقرشهر در گفتگو با سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد اعلام کرد: من صاحب یک فروشگاه مشاور املاک به نام املاک تاج بودم که در آذرماه ۱۳۹۹ از شریکم جدا شدم و فروشگاه دیگری خریداری کردم. بر اساس قانون باید جواز مغازه را به فروشگاه خودم منتقل کنم و جواز املاک تاج برای مغازه قبلی باطل شود.

متاسفانه یکی از آسانترین و راحت ترین موراد صنفی که ابطال جواز و انتقال جواز به فروشگاه دیگر است آنقدر برای من دردسر شد که باید در تاریخ اصناف شهرستان ری ثبت کرد. چرا باید اتحادیه در برابر این درخواست من مقاومت کند؟ چرا باید رئیس اتاق اصناف شهرستان ری به من بگوید شما چه کاره هستید؟

چرا وقتی به حراست اداره صمت شهرستان ری شکایت کردم بعد از ۵ ماه بررسی شد؟ یعنی دستورات حراست اتاق صمت ری بی ارزش است؟ کسبه به کی اعتماد کنند؟ بعد از ۵ ماه وقتی فروشگاه قبلی من که جواز من را روی دیوار دارد طبق قانون پلمپ شد چرا بعد از ۲۴ ساعت فک پلمپ شد؟

من از آقای حسین توکلی فرماندار ری می خواهم جلوی این سوء مدیریت ها را بگیرند. از وزیر صنعت می خواهم خودشان شخصا به موضوع شهرستان ری ورود کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

false