آپارتمان های 50 میلیارد تومانی تهران| آیا دستگاه های نظارتی آماردارند؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آپارتمان های 50 میلیارد تومانی تهران| آیا دستگاه های نظارتی آماردارند؟!

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: اگر امام خمینی(ره) زنده بودند و سرچی در املاک تهران می کردند چه واکنشی نشان می دادند؟ یعنی تهران آلوده، روی گسل زلزله، با این شهردار و شورای شهر، پارازیت ها و موش ها، ترافیک وحشتناک، مملو از متکدیان و معتادان و روسپی ها و با هجومی از مهاجران و اتباع در چه جایگاهی قراردارد که باید یک خانه به قیمت 50 میلیارد تومان خرید و فروش شود؟

آیا صاحبان این خانه ها مالیات می پردازند؟ اگر این خانه ها با زحمت و نان حلال ساخته شده و صاحبان آنها هم مالیات پرداخت کرده اند نوش جانشان و ما هم افتخار می کنیم. اما اگر نه! وای به حال دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی کشور و تهران که می دانند و اقدامی نمی کنند.

جالب اینکه برخی از این خانه ها نسبت به سعدآباد و گلستان سرتر است. خودتان تا ته ماجرا را بخوانید! قول می دهم برخی از همین صاحبان خانه های 50 میلیاردی یارانه هم می گیرند! شک نکنید! شاید هم برای خود آقایان باشد…! اگر کشور ما واقعا اسلامی مدیریت می شد نیاز به سوال کردن نداشت و می توانستیم با یک جستجوی ساده صاحب و شغل و وضعیت پرداخت مالیات او را مشاهده کرد. راستی رئیس جمهورمان هم در یکی از خانه های چندین میلیارد تومانی در شمال تهران زندگی می کنند! البته تنها نیستند و می توانیم صدها مسئول عالی رتبه را در این خانه ها پیدا کنیم.

می گوئیددروغ می گویم؟ پاسخش را از دستگاه های نظارتی سوال کنید.

 

 

خانه های میلیاردی تهران

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false