«آناهیتا شیرودی» رسما وارد رقابت انتخاباتی شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«آناهیتا شیرودی» رسما وارد رقابت انتخاباتی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، «آناهیتا قربان شیرودی» فرزند ارشد شهید خلبان علی اکبر شیرودی با تائید صلاحیت شورای نگهبان رسما وارد گود رقابت انتخاباتی در حوزه انتخابی تنکابن و رامسر و عباس آباد شد.

شیرودی پیش از تائید صلاحیت خود و در زمان ثبت نام کاندیداتوری مجلس گفته بود: برنامه جامع و مدونی در اجرای نقش نمایندگی خود برای مردم این شهرستان دارم. نماینده مجلس دست راست نظام و دولت است و آنچنان قدرتی دارد که می تواند در کنار مدیران توانمند یک شهر مخروبه را به شهری توسعه یافته تبدیل کند.

دختر شهید شیرودی اظهار کرد: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس تصوری که از نمایندگی دارند صرفا حضور در مجلس، بررسی لوایح و طرح ها، حضور در لابی های سیاسی، حضور در دفاتر نمایندگی شهرستان و دریافت نامه ها و درخواست های مردمی و پاراف به مسئولان است در حالی که این کوچکترین نقش یک نماینده در مجلس است.

وی افزود: مردم رامسر و تنکابن باید برای یک بار هم شده احساس کنند که در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند و می توانند با او مشورت کرده و شهرخود را توسعه دهند. یک نماینده مجلس باید امین، مشاور، دلسوز و پیشرو و الگوی تمامی مسئولان شهر اعم از دولتی و غیردولتی باشد و هرکه در هر کجا برای ادامه راه توسعه شهر با چالش روبرو شد روی نماینده خود حساب کند و آن را برطرف شده بداند. آیا واقعا چنین است؟

آناهیتا شیرودی گفت: تمامی چالش های مهم شهر را آنالیز و بررسی کردم و با مشورت کاشناسان و مدیران برای رفع تمامی آنها راهکارهای درستی پیش بینی شده که قابل حل است. من مسئول اجرایی شهر نیستم تا وعده و وعید دهم اما در صورت انتخاب مردم بعنوان نماینده اجازه نمی دهم کاری روی زمین بماند و هر مدیری بخواهد کوتاهی کند در صورت عدم جبران، از طریق رسانه ها که نماینده افکار عمومی هستند او را معرفی می کنم تا مردم قضاوت کنند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false