آمادگی منطقه ۲۲ شهرداری تهران جهت اجرای طرحهای محیط زیستی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، صدرالدین علیپور رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نشست صمیمانه ای که با حضور شهردار منطقه ۲۲، رئیس اداره محیط زیست منطقه و معاونین و مدیران مرکز مدیریت محیط زیست برگزار شد، پیشنهاد اجرای طرحهای محیط زیستی به صورت پایلوت با توجه به پتانسیل موجود در منطقه را ارائه داد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش مطالبه محیط زیستی شهروندان تهران، گفت: باید از شعار دادن در این حوزه پرهیز نمود و فرا بخشی به موضوع محیط زیست نگاه کرد.

علیپور با اشاره به نقاط قوت و ضعف اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی انجام شده در سطح منطقه در دوران گذشته،گفت: این منطقه پتانسیل خوبی جهت اجرای طرحهای محیط زیستی دارد و بدون تردید اجرای این گونه طرح ها و جلب مشارکت مردم در آن ها می تواند نقش بسزایی در ارتقاء سطح آموزش و فرهنگ محیط زیستی شهروندان داشته باشد.

در ادامه دکتر نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ ضمن استقبال از پیشنهاد فوق خاطر نشان کرد: این منطقه آماده هرگونه همکاری جهت اجرای طرحهای محیط زیستی به صورت پایلوت در سطح منطقه را دارد و از تمامی ظرفیتهای موجود جهت پبشبرد اهداف محیط زیستی استفاده خواهد کرد .

لازم به ذکر است مقرر شد کمیته ای به منظوراجرای طرحها و پروژ های محیط زیستی و جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی، متشکل از رئیس مرکز مدیریت محیط زیست، نماینده همه معاونتها و سازمانهای موثر در حوزه محیط زیست به ویژه حمل و نقل ترافیک، فنی عمرانی، معماری شهرسازی تشکیل شود، همچنین کمیته متناظر آن در منطقه ۲۲ و سایر مناطق تشکیل و در خصوص اجرای پروژ ه های محیط زیست به منظور تحقق اهداف و برنامه های اکوسیتی در شهر تهران اقدامات عملیاتی، طرح ریزی و اجرا شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false