آقای شهردار جان دختر 19 ساله را نجات داد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آقای شهردار جان دختر 19 ساله را نجات داد

پایگاه خبری جامعه خبر|حسین بابامحمدی|شهردار مهدیشهر در مورد اقدام به خودکشی دختری جوانی که جانش را نجات داده می گوید: حدود ساعت ۱۲ ظهر از فرماندهی آتش نشانی مهدی‌شهر گزارشی مبنی بر اقدام به خودکشی اعلام شد و پس  از ۳ دقیقه از اعلام این حادثه نیروهای آتش نشانی به محل  اعزام  شدند. نیروها پس از حضور در محل حادثه با دختر ۱۹ ساله ای مواجه شدند که از پشت بام ساختمانی ۷ طبقه در خیابان صاحب الزمان( عج) قصد خودکشی داشت و شهروندان درآنجا جمع شده بودند.
این حادثه موجب شد تا نیروهای پلیس، مردم و امدادگران تجمع کرده و در کنار دختر مورد نظر یک روان شناس در حال مشاوره با این جوان  بود. من هم با شنیدن این موضوع به سرعت در محل حادثه حاضر شدم و از مردم خواستم با حفظ خونسردی حلقه‌ای از جمعیت ایجاد کنند تا در صورت اقدام به خودکشی دخترجوان، شدت ضربه توسط مردم کم شده و به تبع آن خطر مرگ کاهش یابد.
باهر بار نزدیک شدن امدادگران، دختر به لبه بام نزدیک تر می شد و زمانی که یکی از امدادگران برای کمک خیز برداشت دخترجوان خود را از دیوار پشت بام آویزان کرد. پس از چند دقیقه دستان دختر جوان بی رمق شد و من به کمک یکی از شهروندان مهدیشهری به طور نیم خیز به او نزدیک شده و دستان دختر جوان را گرفتم و از سقوط وی جلوگیری کردم.
شهردارمهدیشهر گفت: کمبودهای ایستگاه‌های آتش نشانی یکی از چالش هایی است که در هنگام وقوع حوادث مشابه در خدمت‌رسانی خلل ایجاد میکند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false