آقای رئیسی بخوانید| فرماندار فعلی«ری»حامی میرحسین موسوی بود! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آقای رئیسی بخوانید| فرماندار فعلی«ری»حامی میرحسین موسوی بود!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد گفت: حدود یک سال است که پس از ۱۲ سال کار خبرنگاری حرفه ای در رسانه های کشور بعنوان خبرنگار محلی وارد شهرستان ری شدم. در این مدت تلاش کردم تا سطح سواد رسانه ای عموم و مسئولان را ارتقاء داده و تاثیر حضور خبرنگار حرفه ای و رسانه حرفه ای و ضدفساد را برای مردم نشان دهم.

رزومه و سوابق سید هادی کسایی زاده| روزنامه نگار ایرانی

وی گفت: افشا و انتشار تخلفات گسترده در تمامی بخش های شهرستان ری موجب شد تا مردم در مورد عملکرد مسئولان هوشیارتر و بیدار تر شوند. از سوی دیگر برخی فعالان رسانه ای یا برخی خبرنگاران که در این سالها به نام رسانه و حرفه شریف خبرنگاری بیشتر دنبال مجیزگویی و تملق گویی بودند هم دستشان برای مردم رو شد.

انتقاد به اتاق اصناف شهرستان ری، اداره صمت، بخشداری ها، فرماندار، زمین خواران، دستگاه های نظارتی و غیره موجب شد تا حملات گسترده ای برای حذف خبرنگار ضدفساد به صورت شبکه ای شکل بگیرد. در این مدت هیچگونه حمایتی از فرمانداری و بخشداری و سایر دستگاه های نظارتی نشدم اما در عوض در بدترین شرایط در کلانتری بازداشت و به زندان بزرگ تهران منتقل شدم. اتهام من هم تشویش اذهان عمومی و فعالیت رسانه ای بود.

خبرنگار ضدفساد اظهار کرد: واقعا تاسف بار است که مسئولان یک شهرستان علیه خبرنگار ضدفساد که قصد و نیتش حل مشکلات شهر است اقامه دعوا کرده و به اتهام تشویش اذهان عمومی روی ندانم کاری ها و سوء مدیریت هایشان ماله کشی کنند.

*بیشتر بخوانید/ در مورد اوضاع و احوال شهرستان ری (خبرهایی که موجب بازداشت خبرنگار شد)

هشدار خبرنگارضدفساد| باتلاق سازندگان در باقرشهر | ۱۰ هزار شهروند بدون امکانات

گزارش سید هادی کسایی زاده| جنایت سلطان پلاستیک در کهریزک

افشای جنایت زیست محیطی در جنوب تهران| «آرادکوه» فقط ۸ میلیون تومان جریمه شد!

روایت ۱۲۰ساعت بازداشت و زندان خبرنگارضدفساد| رئیس قوه قضائیه بخواند!

خبرنگار ضدفساد| چرا دهیاری فیروزآباد تعدیل و استخدام کرد؟

انتقاد خبرنگار ضدفساد به سکوت مسئولان| چرا قاتلان خاموش شهرستان ری آزادند؟

فیلم| تخلف ساختمانی در کهریزک جلوی چشم پلیس ساختمان!

گزارش خبرنگار ضدفساد| انتخابات عجق وجق در باقرشهر و کهریزک!

رسانه های مستقل یا خصولتی در شهرستان ری؟!

سکوت مدیران و رسانه های شهرستان «ری» در اقدامات مبارزه با فساد!

افشاگری شهردار سابق باقرشهر علیه شورای شهر!

فرمانداری توپ را به زمین هیات نظارت شوت کرد!

آخرین جزئیات تخلفات و فساد انتخاباتی در باقرشهر و کهریزک اعلام شد

فیلم| یک روز بعد از روز انتخابات ۱۴۰۰ در باقرشهر

فیلم| تخلف ساختمانی در روز روشن|کهریزک

روایت اخراج خبرنگار از هتل کرامت ری! | چرا این هتل امنیتی برخورد کرد؟

گلایه یک شهروند از فرماندار شهرستان ری| من آزادی ندارم!

گاف انتخاباتی در «ری»| سایه سنگین سیاست زدگی یا اعمال نفوذ!

دادستان ری:«صمت» مقاومت کرد| ۴۳ متهم در پرونده فساد دهیاران

فعالیت۱۶۰۰۰صنف زیرزمینی در شهرستان «ری»

حاشیه های شهرستان ری در شماره ۲۳۳ هفته نامه مهرتابان

گفتگو با شهردار کهریزک| ۵۰۰ کارمند مازاد داریم/ من شهردار۱۴۰۰ هستم

جادوگری در انتخابات اتحادیه آرایشگاه های زنانه!

فیلم| جنوب تهران در محاصره سگ ها| شهرداری تهران سگ ها را رها می کند؟!

فیلم| وضعیت اسفبار جاده «سایت»| مرگ دو موتورسوار و کوتاهی شهرداری

کسایی زاده اظهار کرد: پس از افشای فساد گسترده انتخاباتی در باقرشهر و کهریزک از سوی خبرنگار ضدفساد و قاضی محمدرضا ساری و علیرضا افشار بازرس بخشداری کهریزک، انتخابات ابطال شد و قاضی حکم به بازشماری صندوق های رای داد تا دست فاسدان رو شود. اما با مقاومت برخی چهره های شهر در برابر حکم قاضی این مهم محقق نشد و پرونده همچنان در دادگاه کهریزک مفتوح است. همچنین پرونده های بزرگ دیگری مانند تخلفات کشتارگاه ها و سردخانه ها و حتی مافیای پلاستیک و از بین بردن خاک حاصلخیر همچنان در دادگاه کهریزک بی نتیجه است.

خبرنگار ضدفساد گفت: من شخصا نامه ای به رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور و بسیاری از نهادها ارسال کردم و ماجرا را توضیح و گزارش دادم. تعجب من از آقای حسین توکلی فرماندار ۴۳ ساله شهرستان ری این است که شما که خود اهل شهرری هستید و مدعی هستید که برای مبارزه با فساد آمده اید چرا با قاضی محمدرضا ساری همکاری خوبی نکردید؟ چرا در مورد فساد گسترده انتخابات واکنش و اقدامی انجام نشد؟ چرا خبرنگار ضدفساد بایکوت شد؟ چرا در هفته دولت با تمام چالش هایی که در شهرستان ری وجود دارد شما فرماندار برتر شدید؟ مگر اسناد توسعه شهرستان ری به درستی اجرا شد که باید لوح تقدیر بگیرید؟ چرا در روز خبرنگار فقط خبرنگارانی که به نفع فرمانداری قلم فرسایی کردند مجوز حضور داشتند؟ چرا باید یک فردی که مجیزگوی فرمانداری بوده و هیچ تجربه ای در امور دهیاری ندارد دهیار شد؟ چرا معاون سیاسی شما برکنار شد؟ چرا بخشدار مرکزی ری در دوره شما برکنار شد؟ چرا چندین دهیار در دوره شما دستگیر شدند؟ آیا اینها عملکرد خوبی برای شما بوده است؟

کسایی زاده گفت: تمام مردم می دانند که فرماندار ری از اعضای حزب کارگزاران سازندگی و اصلاح طلبان ری است و فعالیت سیاسی و حزبی در انتصابش بی تاثیر نبوده است. در سال ۸۸ هم او از فعالان مردمی و سیاسی در باقرشهر بود و در تیم ستاد استقبال از میرحسین موسوی قرارداشت.

حالا آقای فرماندار اگر تصور می کنند با این عملکرد و تفکر سیاسی می توانند در دولت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی فرماندار باقی بمانند یا پست دولتی جدیدی بگیرند سخت در اشتباهند.

سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد اظهار کرد: کار کردن در شهرهای کوچک برای روزنامه نگار حرفه ای سخت است چون هم باید با افراد فاسد و متخلف بجنگی و هم باید مراقب باشی دستگاه های نظارتی و فرمانداری و بخشداری تو را بایکوت نکنند و یا از تو شکایت نکنند و در هر دو جبهه غریب و تنها خواهی بود.

خبرنگار ضدفساد گفت: شعارهای آقای رئیسی و آقای محسنی اژه ای در بحث حمایت از خبرنگاران و گزارشگران ضدفساد وقتی محقق می شود که نمونه آن در شهرستان ری عملیاتی شود.

خبرنگار ضدفساد گفت: متاسفانه مصالح حزبی و گروهی و قومی بر مصالح کشور و مردم در شهرستان ری ارجحیت دارد. مگر می شود گروهی مافیا آب و خاک یک شهر را تخریب کنند اما فرماندار و دادگاه هیچ اقدامی نکنند؟ این اقدام خیانت به مردم و رهبری انقلاب است. من هم بعنوان خبرنگار حرفی بزنم تلاش خواهند کرد تا دهانم را ببندم.

کسایی زاده خطاب به رئیس جمهور نوشت: جناب آقای رئیسی؛ شهرستان ری نیاز به فرماندار بومی ندارد چون خیری از آن ندیده است. این شهرستان قبله تهران است و به جیب و گنجینه تهران تبدیل شده و دارند آن را به یغما می برند. شهرستان ری مرکز دفن زباله، دفن اموات، نگهداری از سالمندان و معلولان و بهشت اتباع غیرمجاز شده و در کنار آن مجرمان و  متخلفان بزرگی در حال دلالی هستند. مردم ری فرمانداری اقتصاد دان و غیرسیاسی و حزبی با اقتدار می خواهد. انتخاب فرماندار از خود شهرستان ضربه زدن به شهرری است. خواهش دارم که مصالح حزبی را برای شهرستان ری کنار بگذارید. چون خیلی ها برای این پست کیسه سیاسی دوخته اند.

 

 

 

 

 

true
true
true
true
  1. ری خبر

    بیشتر به بیمار هیستریک شبیه هستین تا خبرنگار ضد فساد

    • هادی کسایی زاده

      شما خبرنگار نیستید اما دارید پول مجیزگویی و ماله کشی می گیرید
      خبرنگار لقمه حلال می خوره و شغلش شرافت داره

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false