آشنایی با محصولات ایمیجز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آشنایی با محصولات ایمیجز

برند ایمیجز یک برند معتبر چینی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند زیر نظر کمپانی شناخته‌شده بیوآکوا تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برند ایمیجز در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست با قیمتی بسیار مناسب شهرت دارد، در نتیجه افراد زیادی خواهان این محصولات هستند؛ زیرا در کنار قیمت مناسب، این برند محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند و کیفیت و اثربخشی آن‌ها با برندهای بزرگ و معتبر جهان برابری می‌کند. این محصولات هم‌اکنون در آسیا و اروپا طرفداران زیادی دارد و در کشورهایی مانند چین، مالزی، امارات، آمریکا، عمان، استرالیا  ترکیه و ایران در دسترس قرار دارد. اگر دوست دارید با محصولات ایمیجز آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم به معرفی محصولات این برند بپردازیم و در پایان یک سایت معتبر برای خرید این محصولات به شما معرفی کنیم.

انواع محصولات برند ایمیجز

همان‌طور که گفته شد، محصولات این برند تحت نظارت تیم قوی از کارشناسان حرفه‌ای در زمینه سلامت پوست قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن دانش تخصصی و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی محصولات را بررسی و سپس روانه بازار می‌کند. ازجمله معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم شیر گاو ایمیجز

این کرم یک آبرسان فوق‌العاده قوی است که هنگام تماس با پوست تبدیل به قطعات شیر می‌شود و بافت مخملی و بسیار سبکی بر روی پوست به‌جا می‌گذارد. ساختار این کرم به صورتی است که به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در تمام طول روز رطوبت خود را حفظ می‌کند.

این کرم برای افرادی که پوست‌های خشک دارند به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا پوست آن‌ها را نرم کرده و به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. شیر گاو دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که همگی برای پوست مفید هستند و می‌توانند غدای پوست را تأمین کنند و همچنین به مرور باعث کاهش چین‌وچروک پوست شوند. این کرم می‌تواند جوش، لک و آکنه را از بین ببرد و باعث جوان‌سازی پوست شود.

سرم پرتقال خونی ایمیجز

این محصول یک محصول بسیار مغذی و غلیظ برای از بین بردن لکه‌های صورت است و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های قوی از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این سرم دارای مقدار زیادی ویتامین سی دارد که برای حفظ رطوبت پوست ضروری است. ازآنجایی‌که این سرم قدرت هیدراته قوی دارد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، سفت شدن پوست صورت و لیفت کردن آن می‌شود. همچنین می‌تواند لک، آکنه و جوش را از بین برده و پوست شما را سفید و شفاف کند.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

این تونر مانند یک مرطوب‌کننده و آبرسان عالی عمل می‌کند و همچنین به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز می‌توان روی آن حساب کرد. این تونر باعث جلوگیری از پیری زودرس می‌شود و پوست شما را تغذیه می‌کند. در ساختار این تونر خواص درمانی وجود دارد که باعث کاهش آسیب‌های پوستی و افزایش سلامت سلول‌های پوست می‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم‌ آرایشی در قدم اول صورت خود را با این تونر به طور کامل از انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها پاک ‌کرده و سپس از لوازم‌ آرایشی استفاده کنید. از جمله خواص این تونر می‌توان به مواردی مانند کاهش منافذ باز پوست صورت، تنظیم چربی پوست و افزایش کلاژن‌سازی، کاهش خطوط ریز و روند پیری پوست و تأمین رطوبت و روشن‌کننده پوست اشاره کرد.

کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست ایمیجز

این محصول با فرمولاسیون هیدراته و آبرسانی قدرتمندی که دارد برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است و مواد مغذی موجود در آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و باعث نرمی و همچنین رطوبت‌دهی به پوست شما می‌شود.

ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی ایمیجز

این محصول دارای عصاره اسمانتوس است که باعث از بین رفتن سیاهی، پف و چین‌وچروک اطراف چشم می‌شود. همچنین می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و آن را با پوست جوان و تازه جایگزین کند. با وجود مقدار بالای آنتی‌اکسیدان در ساختار این ماسک، برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین کلاژن‌سازی مفید است و می‌تواند باعث از بین بردن چین‌ و چروک و خطوط ریز اطراف چشم شود.

ماسک طلا برای لب و زیر چشم ایمیجز

ماسک طلا برای پوست‌های حساس مناسب است و با قدرت هیدراته و آبرسانی بسیار بالایی که دارد باعث از بین رفتن چین‌ و چروک در زیر چشم و دور لب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید طلا ماده‌ای بسیار فوق‌العاده و تأثیرگذار برای از بین بردن باکتری‌های پوست است به همین دلیل این ماسک می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی بر روی پوست شما بگذارد و با نفوذ به عمق لایه‌های زیرین به طور کامل تغذیه پوست را انجام دهد و باعث کلاژن‌سازی و ایجاد حالت کشسانی روی پوست شود.

تونر ویتامین سی ایمیجز

این تونر علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های پوستی، دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی است و احساس خنکی و تازگی را به ‌صورت شما می‌دهد. ویتامین c که در این محصول وجود دارد باعث لیفت صورت و به وجود آوردن پوستی صاف و بدون چروک برای شما می‌شود. از جمله دیگر مزایای این تونر می‌توان به روشن‌کننده،  تنظیم‌کننده رنگ صورت، محافظت از پوست، ضد جوش، نرم‌کننده، آبرسان، کاهش منافذ باز پوست، دارای مواد طبیعی و گیاهی و… اشاره کرد. نکته مهمی که هنگام خرید تونر باید در نظر داشته باشید مناسب بودن برای پوست شماست. خوشبختانه این تونر برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

خرید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی از اسکین بازار

اما برای اینکه بتوانید با خیال راحت، اقدام به خرید محصولات برند ایمیجز کنید، می‌توانید به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار با تنوع بالا در ارائه محصولات اورجینال، می‌تواند در کمترین زمان ممکن محصولات مراقبت از پوست را به دست شما برساند.

بنابراین اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید مطمئناً این وبسایت برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید با خیال راحت محصولات کاملاً اورجینال را از برندهای معروف و پرطرفدار کره‌ای و چینی خریداری کنید. از جمله برندهایی که اسکین بازار محصولات آن‌ها را ارائه می‌دهد می‌توان به برند لانبنا، برند بیوآکوا، برند ایمیجز و برند بریلی اشاره کرد. همچنین این فروشگاه اینترنتی برای مشتریانی که خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان داشته باشند ارسال رایگان در نظر گرفته‌است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برند ایمیجز پرداختیم و سایت اسکین بازار را که در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند به شما معرفی کردیم. اگر جزء افرادی هستید که شادابی و طراوت پوست‌تان برای شما اهمیت دارد، به هیچ عنوان این پیشنهاد را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر محصولات مراقبت از پوست باکیفیت این برند را امتحان کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false