آسان پرداخت: متاسفم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در پی انتشار خبر سوء استفاده یکی از پرسنل شرکتهای پرداخت الکترونیک و هک شدن مبلغ قابل توجهی از رمز شارژ تلفن همراه از سرور رایانه‌ای این شرکت، به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونیک با اظهار تاسف از رخداد چنین اتفاقاتی برای یکی از شرکت های همکار گفت: تمامی تراکنشهای صورت گرفته توسط درگاههای این شرکت شامل USSD، POS، IPGو APP، تحت نظارت و با رعایت الزامات شاپرک صورت می پذیرد و شرکت آسان پرداخت از بدو تاسیس تاکنون با توجه به استقرار سوئیچ بومی و امن و نظارت همیشگی و سختگیرانه در بحث تبادل اطلاعات سعی بر آن داشته تا امانتدار خوبی برای اطلاعات مشتریان خود باشد.

آسان پرداخت به عنوان بزرگترین توزیع کننده شارژ اپراتورهای تلفن همراه کشور حفاظت از اطلاعات و استقرار سامانه ای امن را وظیفه خود میداند. لذا آپ برای جلوگیری از اینگونه آسیب ها با بروز ساختن زیر ساخت های امنیتی و مالی و نرم افزاری همواره ارتقا امنیت سیستم ها را سرلوحه کار خویش قرار داده است و در تلاش است که از اینگونه حوادث جلوگیری نماید.

این شرکت با تقدیر از تلاش ها و اقدامات سریع پلیس فتا که راه را برای تکرار این چنین رخدادهایی بسته نگه میدارند امیدوار است که با پشتیبانی پلیس فتا و دقت و امنیت بالای شرکت های فعال در این حوزه شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false