آخرین وضعیت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آخرین وضعیت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد به درخواست شهروندان پیگیر وضعیت تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر شد. محمد جانبزرگی مدیرعامل این تعاونی در دیدار حضوری با کسایی زاده گزارش عملکرد خود را  ارائه کرد.

وی گفت: این تعاونی از سال ۱۳۹۱ ایجاد شد و اعضای فعلی هیات مدیره آن عبارتند از حسین حبیب زاده (رئیس هیات مدیره)، داوود سالمی(نایب رئیس)، محمد فاتحی (منشی) ، سید حسین هژبری و محمدجانبزرگی (مدیرعامل) که با ۵۱۰ عضو فعالند.

جانبزرگی اظهار کرد: تاکنون از اکثر اعضای به جز ۹۰ نفر که پرداختی نداشتند نفری ۲۵ میلیون تومان پول دریافت کردیم و حساب بانکی تعاونی ۳۰۰ میلیون تومان پول سپرده دارد.

مدیرعامل تعاونی مسکن پیشکسوتان و ورزشکاران باقرشهر در مورد داستان خرید زمین برای تعاونی گفت: در سال ۹۴ زمینی را در خیابان یادگار امام (ره) باقرشهر به متراژ ۲۲۷۵۰ مترمربع در نظر گرفتند و سال ۹۴ سند زمین به صورت وکالتی به نام تعاونی ثبت شد. واسط زمین هم آقای خسروبهار بود و از خسروبهار وکالت داریم.

وی افزود: چون کاربری زمین انبار و پارکینگ بود اقدام به درخواست تغییر کاربری کردیم. اینکه چرا تا سال ۱۳۹۸ اقدامی برای تغییر کاربری رخ نداد دلیلش این بود که قصد داشتیم زمین را بفروشیم اما حالا می خواهیم آن را بسازیم.

جانبزرگی گفت: از وقتی مدیرعامل شدم پیگیر این کار بودم و مصوبه شورای شهر را هم گرفتیم اما کمیته انطباق فرمانداری ری و کمیسیون ماده ۵ استانداری تهران به دلیل مشکلات حقوقی آن را رد کرد. زیرا بر اساس قانون زمین هایی که سند تک برگ دارند و صاحب آن تعاونی ها هستند شامل تغییر کاربری نمی شوند.

امروز ارزش زمین ۱۵۰ میلیارد تومان است و زمین را برای پارکینگ ماهانه ۲۲ میلیون تومان اجاره دادیم تا از یک راهکار قانونی دیگر مجوز لازم را برای تغییر کاربری و ساخت اخذ کنیم.

جانبزرگی در پاسخ به اینکه چه افرادی عضو تعاونی هستند گفت: قبلا پیشکسوتان و ورزشکاران بودند اما اکثرا فروختند و فیش ۲۵ میلیون تومانی را تا ۱۸ میلیون فروختند اما امروز بیش از ۱۸۰میلیون تومان خرید و فروش می شود.

مدیرعامل تعاونی گفت: می خواهیم برای هر سهامدار سند تک برگ سهام صادر کنیم و تکلیف بدهکاران بر اساس نرم روز زمین مشخص شود که این پیشنهاد را به زودی به مجمع ارائه می کنیم.

 

true
true
true
true
  1. عصمت علیخانی زمانی

    سلام
    بنده جمعا ۱۳میلیون تومان طی سالهای ۹۲ و ۹۳ پرداخت کردم مابه التفاوت مبلغی که باید پرداخت کنم چند میلیون تومان است؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false