یادداشت روز| اعزام مدیران جمهوری اسلامی به اردوگاه اجباری آموزش - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یادداشت روز| اعزام مدیران جمهوری اسلامی به اردوگاه اجباری آموزش

پایگاه خبری جامعه خبر| مجید سجادی پناه – استاد دانشگاه| وجود بیش از 10 میلیون دانش آموخته دانشگاه و 4 و نیم میلیون دانشجو در رشته های مختلف چگونه می تواند به این همه ناکارآمدی ، این همه بی نظمی و بی قانونی، اقتصاد ورشکسته، معیشت نا به سامان، بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش جرم و جنایت،‌ طلاق، ارتشاء، اختلاس، مهاجرت و فرار مغزها منتهی شده باشد.

پنهان کردن تصمیمات مدیرانی که منجر به پدید آمدن این نوع مشکلات شده و کشور را در شرایط حساس و بحرانی قرار داده ، مشکلی را حل نمی کند و امروز وقتی که مقام معظم رهبری می فرماید اگر می شد من به سال های اول انقلاب باز گردم تمام کارهایم را تعطیل و صرفا به تربیت مدیر می پرداختم ، بر این واقعیت مسلم انگشت تاکید می گذارد که اساسی ترین مشکل امروز کشور که باعث بروز این گونه مسائل شده است ، مشکل مدیریتی است.

دیگر هیچ راهی جز اعزام مدیران کشور به اردوگاه اجباری آموزش برایمان باقی نمانده است تا آنان بزور بفهمند که در هزار سوم زمان آموختن شان از زمان کار کردنشان جدا نیست و این قاعده کاملا در عصر انفجار اطلاعات منسوخ شده است که انسان برای زمانی می‌آموزد و هنگامی که بر مسند قدرت می نشیند از آموزش بی نیاز می شود.

بنابراین طراحی نظامی آموزش کاربردی که بتوان مدیران ارشد را براساس آن تربیت نمود ، امروز به یکی از دغدغه های جدی مسولین عالی رتبه کشور تبدیل شده است. به نظر می رسد بازآفرینی نقش مرکز آموزش مدیریت دولتی و بازگشت آن به ماموریت پیشین اش در سال 1348 بسیار تعیین کننده می باشد. تا بتوان از آن به عنوان محلی برای این اردوگاه اجباری استفاده نمود و مدیران دولتی کشور را بی رحمانه برای آموزش های مهارتی به این مرکز و مراکز مشابه آن سپرد تا همان رفتاری را با آنها انجام دهند که پوتین با گروه نخبه ای انجام می دهد که تحت عنوان “رهبران آینده” برای این کشور انتخاب می شوند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false