یادداشت| به پاس احترام به خدمات خالصانه «غلام محمد زارعی» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یادداشت| به پاس احترام به خدمات خالصانه «غلام محمد زارعی»

پایگاه خبری جامعه خبر| یادداشت| پیمان مندنی پور| آقای غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویر احمد و دنا در مجلس دهم را نمی توانیم فراموش کنیم. مردی که نام نیکی از خود برای این استان به یادگار گذاشت. امضای او پای برگه ای که طرح شفاف سازی منابع تأمین مالی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی را الزامی می کرد در تاریخ ماندگار خواهد شد.

آقای زارعی یادمان نمی رود که شما طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان کشور، طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی، سازمان تعزیرات حکومتی و طرح حفظ اراضی کشاورزی جمهوری اسلامی ایران، طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،  طرح صدور چک و طرح کاهش آلودگی هوای کشور را امضا کرده و در تحقق آن پیگیر بودید که این نشان از بینش و حرکت انقلابی شما در تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و رفاه کشور و مردم دارد.

شما با این تجربه پس از نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حکم وزیر وقت نفت بعنوان بازرس ویژه وزارت نفت و نظارت کامل بر عملکرد این وزارتخانه در تمامی حوزه ها منصوب شدید که کارنامه شما دهان به دهان در بدنه وزارتخانه بزرگ نفت به نیکی و خوبی روایت می شود.

من بعنوان یک هم استانی و فعال اقتصادی از استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات خالصانه شما تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم همیشه در مسیر حق تعالی با عشق، ایمان و امید حرکت کنید که این شیوه کار و زندگی رسم مردان خداست.

قطعا جامعه بزرگ معلمان کشور دفاع جانانه شما از طرح رتبه بندی معلمان و همچنین طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را فراموش نخواهند کرد و شاید به جرات می توان گفت که از دلایل افزایش پروازهای هوایی به یاسوج ثمره پیگیری های شما است. امیدوارم ساز و کاری در کشور فراهم شود که چنین مدیران قدرتمند، مستقل، شجاع و محقق را در منصب ها و گلوگاه های حساس و کلیدی کشور مشغول به فعالیت و خدمت باشند که امام راحل (ره) تاکید کردند که اجازه ندهید این کشور به دست نا اهلان بیفتد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
  1. سجاد غریبی

    جمع کن بساطت را

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false