گزارش عملکرد هیات منتخب و نامگذاری سه بوستان پروژه به نام شهدای کهریزک - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گزارش عملکرد هیات منتخب و نامگذاری سه بوستان پروژه به نام شهدای کهریزک

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سومین مجمع عمومی اراضی کارکنان فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری های تابعه و ادارات شهرستان ری به ریاست «امین بابایی» رئیس هیات منتخب این پروژه و «علی کلهر» شهردار کهریزک بعنوان میهمان ویژه با حضور بیش از 250 نفر از اعضای دارای امتیاز در سالن اجتماعات فدک شهرری برگزار شد.

این جلسه که راس ساعت 15 آغاز شد، اعضای صاحب امتیاز (سهامداران) با دریافت بسته های ویژه حاوی بولتن عملکرد هیات منتخب و گزارش عملکرد منتشر شده در نشریه سراسری و دریافت فیش واریزی بانکی با احترام و خوش آمدگویی رئیس هیات منتخب وارد سالن اجتماعات شدند.

پس از قرائت قرآن کریم، سرودملی و پخش سخنان رهبرانقلاب در مورد اهمیت نهضت ملی مسکن، کلیپ 10 دقیقه ای (تصویری) عملکرد هیات منتخب از ابتدا تاکنون بر صفحه ویدئووال سالن پخش شد که این گزارش منطبق با بولتن عملکرد در دست میهمانان هم بود.

امین بابایی بعنوان نخستین سخنران در جایگاه قرار گرفت و گفت: الحمدلله فاز نخست این پروژه در حوزه تقسیم اراضی، صدور سند مالکیت، مقام سازی قنات، نقشه برداری، سی ویل، زیرسازی، تامین زیرساخت های انرژی(هماهنگی برای اتصال خطوط آب، برق و گاز) و غیره قبل از آغاز ساخت بنا به اتمام رسیده است.

وی افزود: مساحت زمین بر اساس سند مادر 288087 ممیز 77 مترمربع است که از این مساحت 145513 ممیز1326 مترمربع سهم مالک (سهامداران) و 142574ممیز 637 مترمربع سهم شهرداری است. بر اساس اسناد تفکیکی مصوب شده تعداد قطعات مسکونی این پروژه 515 قطعه، تعداد قطعات تجاری 11 قطعه، تعداد قطعات تجاری-مسکونی 7 قطعه، تعداد قطعات فریز شده مسکونی روبروی مترو کهریزک 7 قطعه و تعداد قطعات باقی مانده از قطعات واگذار شده تعداد 6.5 قطعه می باشد.

رئیس هیات منتخب (بخشدار سابق کهریزک) اظهار کرد: سهم شهرداری کهریزک از زمین 49.49 درصد است که از این مقدار 14 قطعه به متراژ 30237 مترمربع به فضای سبز اختصاص داده شده است.

همچنین 3 قطعه به متراژ 2605 مترمربع به تجهیزات شهری، 3 قطعه با متراژ 5230 مترمربع به بخش آموزشی، یک قطعه 563 مترمربعی با کاربری مذهبی، یک قطعه 2984 مترمربعی با کاربری ورزشی و 1363 مترمربع هم به فضای فرهنگی اختصاص داده شده است.

امین بابایی در ادامه ارائه گزارش خود به اعضای مجمع عمومی گفت: شهرداری کهریزک 98291 مترمربع از سهم زمین خود را به معابر اختصاص داده و 1299 مترمربع هم فضای تجاری و خدماتی دارد.

پس از اظهارات امین بابایی رئیس هیات منتخب، علی کلهر شهردار کهریزک در جایگاه سخنرانی قرارگرفت و با تقدیر از اقدامات هیات منتخب گفت: هرگونه همکاری با هیات منتخب داشتیم تا لبخند بر لبان کارکنان زحمتکش و خدوم ادارات شهرستان ری بنشیند. برای نخستین بار کمیته بنا ایجاد کردیم تا ساخت این پروژه منحصر به فرد شود و شهرداری کهریزک سهم خود در ایجادفضای سبز، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و معابر را به نحو احسن و طبق برنامه انجام خواهد داد.

در این مراسم همچنین با دعوت از خانواده شهدا نام سه بوستان در این پروژه در حال احداث به نام شهیدان حمزه کوزه لکی، غلامحسین طالبی و رضا عبدی از شهدای شهر کهریزک نامگذاری شد.

امین بابایی با قرائت 8 بند از صورت جلسه (پیشنهادات و دستورکار) را قرائت کرد که حاضران با بالابردن دستان خود تائید و تصویب کردند. همچنین اعضای صاحب امتیاز تصویب کردند که امین بابایی همچنان بعنوان رئیس هیات منتخب بماند تا پروژه به سرانجام نهایی برسد و با تبدیل هیات منتخب به تعاونی مخالفت کردند.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false