کلاهبردار ۱۰ میلیاردی باقرشهر در مرز ترکیه دستگیر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کلاهبردار ۱۰ میلیاردی باقرشهر در مرز ترکیه دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: فردی به نام الف-میم که در کار خرید و فروش یارانه در یکی از خیابان های باقرشهر از توابع شهرستان ری مشغول به کار بود در سالهای اخیر با قراردادهای غیررسمی از افراد مبالغی از ۵۰ میلیون تا چند میلیارد تومان به نام سرمایه گذاری دریافت کرده و هر ماه به این افراد سود پرداخت می کرد.

نامبرده که هم اکنون بیش از ۳۰ شاکی در شعبه ۱۰۴ دادگاه کهریزک دارد هفته قبل متواری شد. چند نفر از مالباختگان از طریق ردیابی تلفن همراه او رد این کلاهبردار را در مرز ایران و ترکیه می زنند. به گفته یکی از مالباختگان آنها توانستند فردی که الف-میم را از مرز به طور قاچاقی عبور داده را پیدا کنند و با پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به قاچاقچیان انسان مرد کلاهبردار را به کشور بازگردانند.

بر اساس این گزارش، این فرد کلاهبردار که از اقوام و نزدیکان یکی از اعضای اسبق شورای شهرباقرشهر است هم اکنون در اختیار اطلاعات چالدران است و قرار است به طوری به پلیس امنیت تهران تحویل داده شود.

برخی از مالباختگان که از اقشار ضعیف جامعه می باشند می گویند که برای تامین سرمایه گذاری حتی گوشواره های دخترشان را فروخته بودند. حالا باید منتظر ماند تا عکس العمل و برخورد عادلانه دادگاه کهریزک در برابر این کلاهبردار چگونه خواهد بود.

سوال اینجاست که آیا دستگیری و بازگرداندن کلاهبردار با مالباختگان است؟

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false