کارهای بد مدیران بهشت زهرای تهران! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کارهای بد مدیران بهشت زهرای تهران!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر رهبر انقلاب در جریان بازدید از گلزار شهدا با انتقاد به طرح یکسان سازی و ساماندهی ( تخریب ) مزارهای شهدا فرمودند: یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام میدهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است.

اینجا خوب است؛ همین درست است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان،‌ همسرانشان، علامتی داشته باشند، عکسی داشته باشند، این خوب است.
این شکل، شکل طبیعی است. هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها] را صاف کنیم، به خیال اینکه میخواهیم زیباسازی کنیم.
زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان،‌ زیبایی باغ،‌ زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را باید به حَسَب خودش محاسبه کنیم.
گفتنی است گلزار های شهدای بهشت زهرا که از دهه 80 توسط برخی از مسئولان بهشت زهرا (س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران ساماندهی و یکسان سازی می شد سرانجام با اعتراض خانواده های شهدا و پیگیری های سید هادی کسایی زاده خبرنگار حوزه دفاع مقدس از طریق اخبار و گزارش های تحصن خانواده های شهدا و پرسش از دیوان عدالت اداری این طرح متوقف شد و خانواده شهدا در تهران اجازه دست زدن به قبور شهدا را ندادند و بعد از گذشت بیش از یک دهه از این استقامت خانواده شهدا رهبر انقلاب خطاب به مسئولان دستور دادند گلزار شهدا به همین نحو که هست خوب است.
این در حالی است که مدیر فعلی بهشت زهرای تهران (سعیدخال) در دوران روابط عمومی این سازمان با همراهی مدیرسابق بهشت زهرا (س) این اقدام را درست دانسته و تلاش در مناسب سازی قبور شهدا داشتند. حالا با این اظهار نظر رهبر انقلاب باید شرمندگی خود را رسما اعلام کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false