چرا باید ۳ تیپ نیروی زمینی ارتش بروند کرمانشاه؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چرا باید ۳ تیپ نیروی زمینی ارتش بروند کرمانشاه؟

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| کرمانشاه دوباره زلزله آمد و کلی مجروح داد و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم. رسانه میلی هم بدو بدو فیلم گرفت رفت با چند نفری که صاحب خانه شده بودند مصاحبه کرد در حد ۳ ثانیه خانم خانه دار گفت: فقط گچ های دیوار ریخت و چون خانه نو و مقاوم بود نریخت … لبخند شادی و سرور گوشه لب مسئولان دولتی نقش بست و سرود وطنم سردادند. اسماعیل نجار پسرخاله حسن روحانی یا همان رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ( همانی که زمان احمدی نژاد گفت در زلزله خانه پیرزنی رفتم دیدم چون عکس احمدی نژاد روی دیوار بود آن دیوار نریخت) و در سیلاب ایلام گفته بود ملت خرسند و شادند سیل آمده و زمین ها آبیاری شده …. هم خوشحال بود که توانسته با زمین صحبت کند کسی را نکشد و طوری حرف می زد که در زلزله دست دارد و می تواند مذاکره کند.

خب … اینها را گفتم بدانید کجا زندگی می کنیم. و اما بعد … نیروی زمینی ارتش اعلام کرده که ۳ تیپ برای زلزله زدگان اعزام می کنیم …

سوال؟ چرا؟ مگر ما سازمان مدیریت بحران- هلال احمر با 2 میلیون داوطلب- اورژانس- خیریه ها و … را نداریم؟ مگر حجم زمین لرزه کرمانشاه چقدر است که نیروی زمینی ارتش بخواهد وارد شود؟ این نوع اخبار قطعا آن طرف مرزها مورد تعجب جهان است. هرکه بخواند می فهمد چقدر در امر مدیریت بحران فشل هستیم که ارتش کشور وارد شده است.

چرا وقتی بحرانی رخ می دهد هر دستگاهی برای خودش اعلام حضور می کند؟ هر هنرمندی خیریه می شود و بعد هم گندش در می آید و حسابشان مسدود می شود؟ اگر سازمان مدیریت بحران نداریم درش را ببندید و هزینه های میلیاردی اش را بریزید صندوق وقتی بلا آمد هرکی خواست برای کمک برود. یعنی کم مونده نیروی دریایی بگوید ۳ تا ناو برای اسکان زلزله زدگان اختصاص دادیم … واقعا خجالت آور است. هیچ دادگاهی هم به این کم کاری ها که موجب مرگ شهروندان می شود توجهی ندارد فقط اگر خبرنگار مطلبی بنویسد که به فلان مدیر بر بخورد به سرعت باید احضار شود و اگر کفیل نداشته باشد زندانی اش می کنند.

چرا در کشور جمهوری اسلامی ایران هیچ دستگاهی بر عملکرد مدیریت بحران نظارت ندارد؟ مگر این سازمان حافظ جان مردم قبل و بعد از بحران نیست؟ چرا خانه ها بیمه نیستند؟ چرا تجهیزات کامل نیست؟ چرا مقام سازی متوقف شده است؟ چرا هرکی عشقشان می کشد مدیر بحران کشور و استان و شهر می شود؟

بعنوان روزنامه نگار از مردم کرمانشاه می خواهم رسما از سازمان مدیریت بحران و وزارت کشور به دلیل احمال کاری ها شکایت رسمی کنند تا قوه قضائیه رسیدگی کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false