وب سایت پایانه ها راهی برای خرید بلیط اتوبوس ساده، سریع و ارزان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سفرهای جاده ای یکی از متداول ترین نوع سفر در داخل کشور است. اگر قصد سفر در داخل کشور را دارین، سفر اتوبوسی یک گزینه مناسب برای شماست. با توجه به میل روزافزون مردم به مسافرت، از مواردی که امروزه بسیار دیده میشود انجام کارهای مربوط به مسافرت و رزروهایی است که به‌ شیوه‌ی آنلاین صورت میگیرد. این ‌کار باعث صرفه‌ جویی در زمان شده و گاهی موجب کاهش هزینه‌ های سفر هم میشود.

شرکت های مسافربری مختلفی در این زمینه هستند که هر کدام دارای اتوبوس های متفاوت و تخفیفات متنوع هستند. سر زدن به وب سایت شرکت های مختلف جهت انتخاب بهترین بلیط اتوبوس واقعا کار آسانی به نظر نمی رسد. وجود وب سایت ها و  اپلیکیشن های خرید بلیط این کار را برای شما آسان کرده تا بدون حضور و با صرفه جویی در وقت و زمان به آسانی خرید خود را انجام بدید و یک سفر خوب و راحت را تجربه کنید. وب سایت پایانه ها از جامع ترین،ساده ترین  و با سابقه ترین وب سایت های موجود برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است تا برای شما سفری ایمن با ارزانترین قیمت به هر گوشه از سرزمین زیبایمان را فراهم کند.

شما عزيزان ميتوانید با اطمينان خاطر، اتوبوس مورد نظر خودتون را در کوتاهترين زمان ممکن و با آگاهی از تخفیف های متنوع در وب سایت پایانه ها انتخاب کنید و بخرید.

مزایای سامانه پایانه ها فقط در کاربری آسان و محیط زیبا خلاصه نمی شود. امکان ابطال آنلاین و استرداد بلیط در سامانه پایانه ها هم فراهم شده تا مسافران با ورود به سايت، براحتی بتوانند استعلام بليط خود را انجام بدند و یا بلیط خرید شده را به صورت اینترنتی باطل کنند.

 از دیگر مزايای سامانه جامع پايانه میشه به ارسال بلیط خریداری شده به نلگرام شما، اشاره کنیم. علاوه بر آن، شما میتوانید با وارد کردن ایمیل خود یک نسخه از بلیط را بر روی ایمیلتان دریافت کنید و از آن پرينت بگیرید و هنگام حرکت اتوبوس به مسئولین مربوطه ارائه کنید. لازم به توضیح است که اطلاعات بلیط برای شما، پیامک نیز می شود.

ویژگی های برتر وب سایت پایانه ها، عبارتند از :

  • دارای نماد الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیک کشور
  • دارای مجوز سامانه ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی
  • دارای رتبه مردمی بهترین وب سایت رزرو بلیط در جشنواره وب ایران در سال 1396
  • طراحی حرفه ای و کاربری راحت برای نسخه موبایل
  • موتور جستجوی بلیط اتوبوس قوی با سرعت بالای جستجو از بین تمام شرکت های مسافربری
  • اتصال به کلیه شرکت های مسافربری معتبر کشور
  • دارای اپلیکیشن خرید بلیط "همراه سفر" بدون نیاز به اینترنت
  • ارسال بلیط از طریق پیامک، ایمیل و تلگرام
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و تلگرامی

تمام تلاش پايانه ها براين است که خرید بلیط اتوبوس برای مسافران يک عمل وقت گير و استرس زا نباشد و برای رسيدن به اين هدف مهم، تيم پشتيبانی پايانه ها در همه حال همراه شماست تا بتوانید با خيال آسوده از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس لذت ببريد.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
  1. خرید بلیط اتوبوس

    ممنون از مطلب خوبتونhttps://karvano.com/bus

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false