همه چیز در مورد گردنبند کارتیر زنانه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
همه چیز در مورد گردنبند کارتیر زنانه

برند کارتیر یا کارتیه، که شهرت جهانی در بین طرفداران طلا و جواهرات دارد، از جمله محصولاتی است که دارای سبک و متد اختصاصی می باشد. اکسسوری های زینتی مختلفی توسط کمپانی کارتیر تولید شده است که در این بین دستبند و گردنبند آن از شهرت ویژه ای برخوردار می باشد. معمولا خانم هایی که طرفدار سبک های مینیمال و ساده هستند، حتما برای یک بار هم که شده است به دنبال دستبند یا گردنبند کارتیر زنانه رفته اند.

 

این اکسسوری با توجه به سادگی و جذابیت منحصر به فردی که دارد، سبب می شود تا در نگاه اول، هر چشمی به آن خیره شود. اگر به گردنبندهای مختلف نگاه کنیم، اغلب آن ها از دو جزء زنجیر و پلاک یا شمایل و یا اسم تشکیل شده است. به بیانی دیگر زنجیر، قسمت دوم گردنبند را به خود نگه می دارد. اما در گردنبند کارتیر زنانه، دیگر چیزی به نام زنجیر یا شمایل نخواهیم داشت. در این مدل یک بافت ضخیم و منسجم به یکدیگر حلقه شده و دور تا دور گردن قرار می گیرند. ضخامت گردنبند سبب شده است تا دیگر نیازی به پلاک یا شمایل نباشد.

اگر بخواهیم تحت عنوان مثالی این گردنبند را مجسم کنید، بایستی این گونه عنوان کنیم که زنجیر گردنبند را در نظر بگیرید؛ سپس آن زنجیر را چندین برابر ضخیم تر کنید منتهی با در نظر گرفتن بافتی زیبا و منسجم و البته بدون پلاک و شمایل. اکسسوری مورد نظر گردنبند کارتیر زنانه خواهد بود.

در مورد آلیاژ و عنصر به کار گرفته شده در این محصول، در اکثریت قریب به اتفاق اوقات از طلا استفاده می شود. البته نقره هم به کار گرفته می شود، اما نه به اندازه ی طلا! به همین خاطر گردنبند کارتیر را بیشتر با میان وند طلا خطاب قرار می دهند.

خرید اینترنتی انواع گردنبند کارتیر زنانه

فروشگاه زارنس یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش اینترنتی گردنبند نقره می باشد. شما می توانید با خرید گردنبند نقره از زارنس به مزایای زیادی دست پیدا کنید:

  • اولین مزیت خرید از فروشگاه اینتزنتی زارنس این است که می توانید محصول را رایگان درب منزل دریافت نمایید.
  • تنوع بالای محصولات از جمله محصولات کارتیر یا کارتیه سبب شده است که مشتریان دستشان برای انتخاب محصولات مورد نظر باز باشد.
  • خرید آسان و بدون دردسر با پشتیبانی ۲۴ ساعته از دیگر مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی زارنس است.

 

گردنبند کارتیر زنانه، مدلی همیشه در صحنه!

همان گونه که پیشتر گفتیم، کارتیر نام یک برند جواهرات است و نه نام یک مدل. منتهی به علت شهرتی که این مدل تولید شده توسط کمپانی مجموعه یافته است، مدل پیش رو به عنوان سمبل کارتیر شناخته شده و همه آن را به عنوان دستبند یا گردنبند کارتیر می شناسند.

از مهم ترین نکاتی که سبب شده است تا این مدل همواره در صدر زیورآلات بازار بوده باشد و همواره طرفداران پر و پا قرصی را به خود جذب کند، ساده بودن و روند یکنواخت آن می باشد. همان گونه که مستحضرید در دنیای مد و مدلینگ امروزه، همه چیز به سرعت در حال تغییر است. از این رو انواع مدل ها و نمونه ها به سرعت به بازار می آیند و به سرعت هم از دور خارج می شوند. اما گردنبند کارتیر زنانه با توجه به ریتم بصری زیبایی که دارد، تا به امروز توانسته است خود را در صحنه ی مدل های پرطرفدار حفظ کند.

متخصصان این حوزه معتقدند که سادگی این محصول و عدم استفاده از کانسپت مشخصی سبب شده است تا گردنبند کارتیر هیچ گاه از مد خارج نشده و همواره توسط علاقه مندان به خود دنبال شود.

بافت منسجم  گردنبند کارتیر زنانه

یکی از ویژگی های مهمی که سبب شده است تا این محصول پرطرفدار شود، این است که گردنبند از دو لاین بافتی به هم چسبیده تشکیل شده است. این دو لاین به گونه ای به یکدیگر تنیده شده اند که همواره القا کننده ی حس استحکام و همبستگی خواهد بود. گردنبند کارتیر زنانه از جمله زیورآلاتی است که از وزن سنگینی برخوردار است. البته اخیرا تولید کنندگان مختلف اقدام به تولید گردنبندهای با ضخامت کمتر کرده اند تا قیمت آن ها مناسب تر از دیگر نمونه ها باشد.

البته در قیمت گردنبند کارتیر زنانه عیار عنصر هم بسیار تاثیر گذار خواهد بود. اغلب گردنبندهای تولید شده در این سبک از عیار ۱۸ و ۲۴ بهره مند می باشند.

این اکسسوری زینتی با توجه به ضخامت و سنگینی که دارد، بیش از این که از سبک مدرن و فانتزی تبعیت کنید، از سبک کلاسیک پیروی می کند. نکته ای که در مورد اکسسوری های با سبک کلاسیک شایع می باشد، وقار و سنگینی است که بایستی همواره بروز دهنده ی حس تجلل و ابهت باشد. گردنبند کارتیر زنانه به خوبی می تواند جلوه ی بصری لوکس و لاکچری که خانم ها توقع دارند را متجلی کند.

حتی بسیاری از متخصصان در این حوزه معتقدند در زمان های قدیم، اشراف زاده های مصری از چنین گردنبندهایی منتها با ضخامت و قطر بیشتر استفاده می کرده اند.

اخیرا برخی از طراحان، مدل کارتیر را با شمایل ها و نشان های مختلفی همراه کرده اند که به نوبه ی خود جالب می باشد. این افراد از گردنبند کارتیر به عنوان زنجیر استفاده کرده و نشان دیگری را به آن الحاق می کنند تا ترکیبی از دو سبک مختلف باشد. گفتنی است که زیبایی این اثر کمی متفاوت بوده و افراد با سلایق خاص آن را می پسندند و همچون مدل کارتیر به گونه ای نیست که همه کس پسند باشد.

 

اگر به عنوان هدیه می خواهید گردنبندی را تهیه کنید و نمی دانید که طرف مقابل شما به چه مدلی علاقه مند است، گردنبند کارتیر زنانه بهترین و مناسب ترین گزینه خواهد بود. زیرا این محصول با توجه به ریتم ساده و منظمی که دارد، برای تمامی سلایق مطلوب و منحصر به فرد خواهد بود. در هنگام خرید زیورآلات هدیه، بسیاری از افراد با ابهامات مختلفی روبرو می شوند که این ابهامات موجب سردرگمی آن ها شده و نهایتا باعث می شود که خرید نامناسبی داشته باشند. اما کارتیر دقیقا همان حلقه ی گمشده ی خرید شما خواهد بود.

با توجه به این که تولید کنندگان مختلفی اقدام به تولید محصولاتی شبیه به محصولات کارتیر کرده اند، در این زمینه ابهاماتی وجود دارد. البته که برند کارتیر یه برند جهانی بوده و محصولات آن از قیمت های بالایی برخوردار خواهند بود. برای این که از نظر اقتصادی خرید به صرفه ای را داشته باشید، کافیست تا سری به نمونه های گالری زارنس بزنید. این مجموعه با قرار دادن گردنبند کارتیر زنانه در طرح های مختلف، بستری را فراهم کرده است تا با کمترین قیمت، بهترین محصول را تهیه کنید. برای مشاهده ی نمونه ها و مدل های متعدد در این زمینه، حتما سری به فروشگاه زارنس بزنید، قطعا پشیمان نخواهید شد!

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false