نقش کارکنان واحد بیمه و درمان کانون کمتر از نقش پرستاران نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نقش کارکنان واحد بیمه و درمان کانون کمتر از نقش پرستاران نیست

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد، محمدرضا دشتی اردکانی درجمع کارکنان واحد بیمه و درمان کانون با تبریک روز پرستار، اظهار کرد: ولادت حضرت زینب سلام الله علیها که به زیبایی به روز پرستار نام نهاده شده است را می‌توان روز درخشیدن ایمان در قلب‌های مهربان و روز افتخار انسان به انسانیّت قلمداد کرد.

وی افزود: پرستار فرشته رحمت برای بیمار و نوید دهنده آرامش و بهبودی برای وی و خانواده او است.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به مشکلات و خواسته‌های پرستاران در سراسر کشور تاکید کرد: باید واقع بینانه به مشکلات پرستاران نگاه کرد و صرفا سخنرانی و تبریک، تجلیل و اهدا گل در یک روز خاص دردی از این قشر صبور بر نخواهد داشت.

دشتی اردکانی گفت: شنیده می‌شود کارانه پرستاران که در بالین بیمار هستند و مسئولیت و سختی کار بالایی دارند با برخی از افراد که کار اداری می‌کنند مساوی یا حتی پایین‌تر است. واقعا برخی پرستاران گله مند هستند. به‌نظر می‌رسد نحوه محاسبه کارانه برای پرستاران نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.

وی در ادامه نقش کارکنان واحد بیمه و درمان کانون را کمتر از نقش پرستاران ندانست و افزود: جایگاه پرستار در کشور ما بسیار بالاست و التیام دردهای بیماران و پرستاران آنها کار بزرگی است.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران این قشر را فرشته های الهی خواند و از شناخته نشدن جایگاه حقیقی آنها در جامعه ابراز تاسف کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false