نامه یک پژوهشگر به وزیر بهداشت| من راهکار پیشگیری «کرونا» را می دانم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نامه یک پژوهشگر به وزیر بهداشت| من راهکار پیشگیری «کرونا» را می دانم!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر یک پژوهشگر تجربی در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدعی شد می تواند از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کند.

معصومه فریور نوشت:

پیرو تحقیقات اینجانب «معصومه فریور» به عنوان یک پژوهشگر تجربی در رابطه با (ویروس کرونا covid 19) بنده طی این مقاله به عنوان اولین مقاله (علمی – پژوهشی) در کل دنیا در رابطه با ارائه راهکار سوم (غیر از داروی درمانی و واکسن) به طور یقین موفق به (رمزگشایی علمی – سیاسی) ویروس و کشف یک روش درمانی جدید به نامTFT برای اشخاصی که به مرحله مزمن یاحاد بیماری رسیده‌اند و یا در معرض مرگ قرار گرفته اند همچنین چند روش برای تشخیص وجود ویروس در زمانی که فرد ناقل در دوران نهفتگی به سر می برد گردیده ام . اعتقاد من بر این است که در صورت تشخیص به موقع ، این ویروس می تواند عاملی برای ریشه‌کن نمودن سرطان های ریه و بهبود بیماری های تنفسی باشد.

به طور مثال: برای سندروم داون که در گذشته منگلیسم نیز نامیده می شد ویک بیماری ژنتیکی و مادر زادی است نه واکسنی وجود دارد ونه دارویی برای درمان ! اما راه سومی کشف گردید که توانست از طریق روشهای علمی-پزشکی رشد و نمود این بیماری را به حداقل خود برساند.

پیرو کنفرانس‌های تلفنی راه دور از رسانه های خبری و با استناد به نظریه و تجارب افرادی متخصص و مجرب همچون آقایان:

1) امیرحسین گنج بخش، رئیس بخش بیوفیزیک انستیتوهای ملی بهداشت آمریکا
2) محمد جواد امان،متخصص و پژوهشگر بیماریهای عفونی در آمریکا
3) حسن نایب هاشم ، پزشک و فعال حقوق بشر

که به بررسی مدیریت بحران کرونا در ایران پرداخته اند به طور یقین می توان گفت در حال حاضر هیچگونه واکسن یا دارویی قطعی برای پیشگیری و درمان این ویروس بیماری زا، وجود ندارد و فقط باید به دنبال راه سومی بود که بتواند باعث نجات جان بشریت نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا شو.

با ورق زدن تاریخ پزشکی، این موضوع قطعی است که بیماری های ویروسی قطعاً قابل درمان نبوده و به طور مثال برخی داروها بر روی بیماری ایدز توانسته تا حدودی این بیماری را کنترل نماید. بنابراین حتی استفاده از تست داروهای کنترل کننده ایدز و داروی دیگری به نام کلرو کویین به مدت50-60 سال است برای مقابله با مالاریا استفاده می شود. شاید بتواند به طور موقت علائم بروز بیماری ناشی از ویروس کرونا را پنهان یا سرکوب نماید هم اکنون در کشور آمریکا ۲۰ نوع مختلف واکسن در مرحله آزمایش های اولیه است و این بخش از کار زیاد طول نمی کشد ، آن بخش که زیاد طول می کشد تست آن بر روی حیوانات و در مرحله بعد بر روی انسان ها است و اینکه نشان دهد آیا واکسن کار می‌کند یا نه؟!

بنابراین شما باید تعداد خیلی خیلی زیادی از افراد را واکسینه کنید و ببینیدکه آیا اصلا تاثیر دارد یا نه و این امر مستلزم گذشت حداقل یک سال و نیم زمان می باشد.

در گفت‌ وگوی خبری (دکتر راشا بهمنی)پزشک عمومی با (دکترحمیدرضا ستایش) کارشناس سلامت عمومی از اتحاد جهانی ‏ واکسیناسیون ، نتیجه گیری شد که تولید انبوه واکسن مستلزم خارج نمودن یک واکسن دیگر از خط تولید می باشد که این کار نیز عواقب خاص خودش را دارد درضمن ، مواد اولیه برای ساخت واکسن در سطوح انبوه و با مقدار بالا وجود ندارد.

به جرأت می‌توان گفت آن چیزی که مسئولین کشور در تاریکی به دنبال آن می‌گردند و پیدا نخواهند کرد کشورهای پیشرفته در زمینه ی علمی – پزشکی نیز در روشنایی جستجو کرده و هنوز آن را نیافته اند !
منتظر ماندن برای ساخت واکسن و یا داروی قطعی و تولید آن در سطوح انبوه مستلزم گذشت زمانی طولانی و خسارات سنگین بوده ، همچنین عواقب جبران ناپذیر (جسمی- روحی- اقتصادی و اجتماعی) را در بر خواهد داشت ! بنابراین باید به دنبال راه سومی گشت !

اینجانب به جرأت و یقین اعلام میدارم که راه سوم را یافته ام وحاضر به ارائه راهکار (علمی پزشکی) برای پایان دادن به این بحران یا بهتر بگویم آغاز جنگ جهانی سوم با سلاح میکرو بیو لوژیکی می باشم.
و قطعا اعلام می دارم که هدف نابودی تک‌ تک انسان‌ها بر روی کره زمین و نه تنها ایران است و به همین دلیل این ویروس به شکل تاج طراحی شده است. تاجی که بعد از نابودی بشریت منجر به پادشاهی آنان خواهد شد!

وکمی مضحک به نظر می‌رسد اگر بگویم دلیل آنکه نماد پادشاهی شان یعنی همان ویروس تاج مانند را که در بیشتر موارد به رنگ بنفش به تصویر کشیده اند تنها به این دلیل است که بنفش رنگ سال است! اینجانب موفق به رمزگشایی دلایل نمود این رنگ نیز گردیده ام.

باتوجه به اینکه ارائه راه کار در این شرایط باید قبل از مراحل ثبت قانونی اکتشاف باشد پیشاپیش استدعای صدور دستورات شایسته در جهت ثبت این اکتشاف جهانی به طور مستند قانونی پس از ارائه راهکار علمی – پزشکی و قبل از تکمیل پروپوزال پژوهشی به دلیل جلوگیری از اتلاف وقت در شرایط بحرانی را خواستارم در جریان قرار دادن اعضای تیم سازمان بهداشت جهانی حاضر در ایران که به منظور حمایت در شرایط بحرانی حضور یافته‌اند به طور مستند و با ثبت امضای ایشان جهت اطلاع از این مقاله در پیشبرد اهداف درمان و کنترل بحران مورد استدعاست.

باشدکه (فاجعه تاریخی چرنوبیل) بدلیل هجوم همه انسان ها در سراسر دنیا به مواد ضدعفونی کننده از جمله الکل و … تکرار نگردد و اینکه تاریخ بعدها درباره پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ایران و دیگر کشورهای جهان چه می نویسد بستگی به سرعت تصمیم گیری و عملکرد امروز مسئولین در همه جای دنیا دارد!

09137744393 می توانید تماس بگیرید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false