نامه یک روزنامه نگار به «خاتمی»| بوی فساد و رانت اصلاحات بلند شده است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نامه یک روزنامه نگار به «خاتمی»| بوی فساد و رانت اصلاحات بلند شده است

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| بعنوان عضو فعال ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی و روزنامه نگار و خبرنگار اصلاح طلب هنوز نفهمیدم خاتمی عروسک خیمه شب بازی اصلاح طلبان است یا یک پدرخوانده ای که می خواهد جای خالی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را در اردوگاه اصلاح طلبان پر کند.

اگر خاتمی ۸ سال رئیس جمهور ایران بوده و ابتکار و ایده گفتگوی تمدن ها را ارائه کرده و دولتش را دولتی فرهنگی و روشنفکر می نامد و از تجربه زیادی در سالهای حکومت و بعد از 88 بهره برده این لیست اصلاح طلبان شورای شهر و مجلس از کجا و به چه شکل تنظیم و مورد تایید او قرار گرفته است؟

اگر واقعا تمامی اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان تهران مورد تائیید سید محمد خاتمی هستند یعنی آنها با سیاست خاتمی همراه بوده و بر اساس تفکر و سواد و بینش و تعقل او در لیست جای گرفته اند یعنی هرکدام یک خاتمی هستند. آیا مردم تهران از عملکرد اعضای شورای شهر و نمایندگان خود راضی هستند؟

مثلا شورای شهر تهران که در انتخاب شهردار اینقدر سیاسی وارد شد و نشان داد قالیباف مرد یکه تاز مدیریت تهران بوده و اصولگرایان بهتر بر تهران مدیریت می کردند سیاست سید محمد خاتمی است؟ یا مثلا خاتمی گفته آقازاده های اصلاح طلب وارد شهرداری تهران شده و پست و مقام بگیرند؟ خاتمی گفته نمایندگان تهران حتما باید سه چهره سیاسی اصلاح طلب و قسم خورده وفادار به خاتمی را بعنوان استاندار جدید تهران به دولت معرفی کنند؟

اینکه شنیده شده سید محمد خاتمی افراد زیادی را برای پست های فرمانداری یا استانداری و برخی وزارتخانه ها به دولت معرفی یا تحمیل کرده درست است؟ اگر بگوئیم همه دروغ است پس چرا فدائیان خاتمی در این پست ها منصوب شدند؟ چرا همین افراد منصوب شده با وی فالوده می خورند؟

یعنی سید محمد خاتمی خندان که حتی در سالهای انتخاباتش اصولگرایان زیادی به او رای دادند اینقدر تغییر کرده که کشورش را به منافع سیاسی می فروشد؟ مردم چگونه باید سید محمد خاتمی با 20 میلیون رای را همچنان به فردی مقتدر و تاثیرگذار در سیاست کشور باور داشته باشند؟

یا خاتمی در سیاست مرده است و دیگران برایش تصمیم می گیرند و یا زنده است و آنقدر تغییر کرده که به هر قیمتی می خواهد بر قدرت بماند.

چرا سید محمد خاتمی حرف نمی زند؟ مگر زبان ندارد؟ با همان زبانی که به روحانی تماس می گیرد یا با جهانگیری صحبت می کند یا در جشن تولدهایش یک ساعت سخنرانی می کند با همان زبان با مردم ایران صحبت کند. می گوئید حصر است؟ محاصره شده؟ ممنوع التصویر است؟ باشد … زبان که دارد. هیچ قانونی در جهان کسی را ممنوع السخن نمی کند. چطور مهدی کروبی زبان دارد و از داخل حصر صحبتهایش بیرون می آید و حتی در مورد حزبش تصمیم گیری می کند و نامه می نویسد.

جناب آقای خاتمی همانطور که چندین سال قبل با جمعی از خبرنگاران به خانه شما آمدیم تا برای حضور در انتخابات شما را دعوت کنیم به شما گفتم باز هم تکرار می کنم. نگذارید باورهای آنهایی که روزی روزگاری به شما بر اساس عقیده و دیدگاه رای دادند نابود شود. امروز همان اندک افرادی که همچنان تصور می کنند شما مرد شماره یک اصلاحات هستید و نقش مهمی در توازن سیاست کشور دارید و به ولایت فقیه و قانون اساسی معتقدید در لب مرز تردید قرار گرفته اند چون از افراد نزدیک شما چیزهایی دیده و شنیده اند و عملکردهایی دیده اند که برای جایگاه شخصیت شما مناسب نیست.

قطعا شما با افرادی مانند آشنا، کرباسچی، ترکان، کدیور، حضرتی، رحمانی، فومنی، میرحسین، یونسی و … فرق دارید و شخصیت شما در سیاست ورزی و سیاستگذاری و مردم داری بهتر و بیشتر دیده می شود. از شما کاسب کاری و منفعت طلبی ندیده بودیم و شما را بر این باور داشتیم که با مردم هستید حتی اگر در بدترین شرایط باشید.

خبرنگارانی که بی حجابی و بدحجابی را در رسانه های اصلاح طلب تمرین کردن و گروهی از آنها در خارج از کشور آزادی های یواشکی دارند و یا بر علیه کشور حرف می زنند دور و بر شما زیاد بودند چرا آنها از شما حرفی نزدند؟ چرا حرف شما را به مردم منتقل نکردند؟ چرا نگفتند نظر خاتمی در مورد این مسايل روز جامعه چیست؟

جناب آقای خاتمی شاید نتوانید از خانه خارج شوید اما اگر ماهواره را قطع کنید در میان برنامه های بیخود رسانه ملی چند تصویر از وضعیت مردم می بینید. یا در لابلای روزنامه هایی که بوی فاضلاب می دهند باز هم خبرنگار سالم پیدا می شود حرف مردم را بنویسد یا در فضای مجازی مردم سفره هایشان پهن است. نمی بینید؟ مشکلات جامعه را نمی بینید؟ حرفی ندارید؟ نقدی ندارید؟ فقط دولت احمدی نژاد بد بود؟

آنقدر عکس های تولد شما را دیدیم تصور می کنیم الان در سن 12 سالگی هستید و روز به روز جوان تر می شوید.

حرف برای گفتن زیاد است اندازه 20 سال … ما حرف داریم حتی اگر شما حرف نداشته باشید.

مراقب خودتان باشید …

مراقب ایمانتان … مراقب اندیشه تان … مراقب کشورتان …. مراقب اطرافیانتان که پر شائبه هستند …

نام سید محمد خاتمی به نیکی در تاریخ ایران یاد می شد … بگذارید بگوئیم یاد می شود این می شود را خراب نکنید.

بعنوان یک روزنامه نگار ایرانی و آزاد به شخصیت موثر سیاسی کشورم می گویم آنچه می بینم که  به اسم خاتمی در کشور مدیریت می شود بوی فساد و رانت دارد. شما هم بو بکشید مثل من باور می کنید. هله هوله های سیاسی چرک را از دور خودتان دور کنید. مردم به سید محمد خاتمی رای دادند نه اطرافیانش … اگر حرف نزنید و اقدام نکنید لیست های بعدی اصلاحات کاغذ لبوفروشان تهرانی شده و اصلاحات میمیرد. هرچند الان در سی سی یو است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false