معشوقه های یک طرفه سیاسی| دخترهایی که عاشق «سعید مرتضوی»، «بابک زنجانی» و «احمدی نژاد» شدند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
معشوقه های یک طرفه سیاسی| دخترهایی که عاشق «سعید مرتضوی»، «بابک زنجانی» و «احمدی نژاد» شدند!


سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار با دختری گفتگو کرده که 4 سال است از او شماره همراه سعید مرتضوی را مطالبه می کند. این دختر که در استان البرز ساکن است مدرک تحصیلی دیپلم دارد و تاکنون سعید مرتضوی را ندیده اما ندیده عاشق دلباخته او شده است.

کسایی زاده او را دختری تنها با آرزوهای محدود و نا امید می داند که به طور یک طرفه از طریق رسانه ملی و پس از انتشار نامه معروف سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) به او به طرز عجیبی وابسته شده و زندگی و اخبار او را دنبال می کند.

این روزنامه نگار نوشته است: در فضای مجازی همه سعید مرتضوی را دادستان و رئیس سازمان تامین اجتماعی متخلف می دانند و در کامنت ها ناسزا گویی و نقد بر علیه او بسیار است و تنها فردی که یک تنه در برابر منتقدان دفاع می کند همین دختر است. یک بار او پسری را پیدا می کند که از مرتضوی خوب گفته و با او قرار می گذارد و با هم صحبت می کنند. حتی قرار بوده دخترک با این آقا به یزد سفر کرده تا در هیاتی که سعید مرتضوی در روز عاشورا حضور دارد حضور یابند که بعدا دختر پشیمان می شود.

کسایی زاده می گوید: گفتگو با این دختر برای انجام مصاحبه یا کار خبری نبوده و بیشتر یک کنجکاوی شخصی بود تا بعنوان روزنامه نگار شناخت بیشتری از او که 4 سال در فضای مجازی و پیامک با 3 خط تلفن همراه دنبال من بوده تا شماره تلفن سعید مرتضوی را به واسطه مصاحبه هایی که با او داشتم بگیرد داشته باشم. کمی عصبی و ناامید بود و با او بسیار صحبت کردم اما تنها راه این است که ملاقاتی با سعید مرتضوی داشته باشد.

این روزنامه نگار می گوید: دختر دیگری هم با من مرتبط است که پیگیر تماس با بابک زنجانی بوده و این ارتباط برای به دست آوردن بابک ادامه دارد و عجیب عاشق و دلباخته بابک شده تاحدی که وکیل بابک زنجانی و خواهر بابک هم متعجب هستند. سن این دختر کم است اما از نظر سطح سواد و اطلاعات و درک و بینش اجتماعی نسبت به معشوقه سعید مرتضوی در رده بالاتری قراردارد.

البته این عشق و علاقه های یک طرفه و دوطرفه فقط برای بابک زنجانی و سعید مرتضوی ها نیست بلکه ابراز عشق به محمود احمدی نژاد هم برای خودش ماجرایی داشت.

سیلویا والریا دختر ایتالیایی در سال 1390 اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند حالا در سن 26 سالگی بازهم گفته که “می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست.” آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده بود که “دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شده است.”

سیلویا والریو دختر ۲۰ ساله ایتالیایی و مولف کتاب “یک روزی یک رییس جمهوری بود”، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که “احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است. کتاب ۸۱ صفحه ای سیلویا با عنوان “یک روزی یک رییس جمهوری بود” در کتابفروشی های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه شده است.

سلیویا تنها زنی نیست که ابراز علاقه اش به احمدی نژاد را با تحریر کتابی 81 صفحه ای نشان داده است. بدر یوسف حسنین زن 33 ساله لبنانی و همسر محمد حسن غلموش، در سال 89 و همزمان با ورود احمدی نژاد به لبنان صاحب فرزندی می شود و این تقارن را مبارک فرض می کنند و نام فرزند خود را «احمد نجاد» می گذارند.

‘بدر يوسف حسنين’ مادر احمدي نژاد غملوش در خصوص انتخاب اين نام براي فرزندش می گوید من در ابتدا قصد نداشتم كه اسم فرزندم خود را احمدي نژاد انتخاب كنم ولي فرزندم دقيقا در همان روزي كه ايشان به لبنان آمد متولد شد و ما نيز به دليل خير بركت ورود اين مرد شجاع به منطقه اين اسم را براي پسرمان انتخاب كرديم.

‘محمد حسن غملوش’ همسر بدر یوسف می گوید: در هنگام تولد فرزندم در بيمارستان بودم كه پرستار به من گفت كه فرزندتان حداقل يك ساعت ديگر متولد خواهد شد؛ من نيز به سالن انتظار نزد خانواده و مادر همسرم برگشتم كه صحنه هاي ورود دكتر احمدي نژاد به لبنان را از طريق تلوبزيون مشاهده مي كردند و به محض اينكه ايشان از از هواپيما خارج شد و پاي خود را روي پله هواپيما گذاشت پرستار مژدگاني تولد فرزندم را داد.

مارادونا ستاره آرژانتینی سال های 1982 و 1990 که با حرکات خارق العاده اش در زمین، درگیری هایش با خبرنگاران در بیرون از زمین، گرایش های چپش در عرصه سیاسی، گره خوردنش به مواد مخدر در خانه، همیشه جنجال ساز بوده است در ژوهانسبورگ در قامت مربی تیم ملی آرژانتین جنجال دیگری درست کرد. او عکس محمود احمدی نژاد را به عنوان یکی از الگوهای خود به دیوار اتاق خود و در کنار عکس چه گوارا و فیدل کاسترو چسبانده بود.

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار ایرانی می گوید: دختران با عشق یک طرفه زیادی هستند که البته به سراغ من نیامدند اما به عشقشان رسیدند. آنها که نرسیدند را نوشتم … حالا یا شانس نداشتند و یا اشتباهی عاشق شدند …

رسانه هایی که بازتاب دادند

وقابع اتفاقیه

خبر فوری

مستقل

رکنا

true
true
true
true
  1. محمد فیروزی

    با سلامِ شما در این متن تو رسانه ای که به اسم خودتان هست با خودتان مصاحبه کردید!
    خب میخواستین راجع به این سوژه بنویسید یک یادداشت با اسم منتشر میکردید. البته غیر از یادداشت های شخصی تون تو این سایت که برخی حال و هوای دلنوشته دارد و خیلی به اصول روزنامه نگاری نزدیک نیست ندیدم مطلبی به اسم شخص دیگه منتشر کرده باشید. یعنی اگر بدون اسم خودتان هم بنویسید با احتمال قریب به یقین می توان فهمید کار مدیرمسوول سایت است.

    • هادی کسایی زاده

      سلام
      من مدیرمسئول سایت نیستم
      در ضمن بهتر است اگر فردی روزنامه نگار است و بخواهد در قالب گفتگو موضوعی را مطرح کند رسمی تر باشه
      یادداشت فرق داره چون دارای تحلیل است
      این فقط یک خبر بود

  2. سید هادی کسایی زاده

    آبو بریز اونجا که میسوزه هادی

    • هادی کسایی زاده

      فعلا من می نویسم و تو می خونی
      و این یک اصل و قانون هست
      تا اینکه روزی بزرگ بشی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false