مشخصات یک مونوپاد خوب - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مشخصات یک مونوپاد خوب

مسلما کیفیت و قابلیت هایی که مونوپاد شما از آن ها بهره می برد، مستقیما در کیفیت عکس های شما تاثیر دارد. افراد می توانند با در نظر گرفتن مشخصات یک مونوپاد خوب، امکان ثبت زیباترین عکس ها را برای خود فراهم کنند؛ چرا که مونوپاد ها به صورت متنوع تولید می شود و هر کدام ویژگی ها و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب، قصد داریم تمام مشخصات یک مونوپاد خوب و مناسب را برایتان شرح دهیم.

ویژگی های یک مونوپاد مناسب و کاربردی

تعداد زیاد تولید کنندگان مونوپاد در بازار ایران باعث شده تا خریداران توانایی مقایسه آن‌ها با یکدیگر را نداشته باشند؛ در نتیجه اکثرا قادر به خرید مطلوب ترین مونوپاد بازار نیستند. در مشخصات یک مونوپاد خوب، برخی ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد که آن را از دیگر کالاها متمایز می کند. آگاهی از این ویژگی ها ضمن افزایش آگاهی شما در مورد کاربرد مونوپاد در انتخاب و خرید مورد مناسب نیز تاثیر دارد. در ادامه، این ویژگی ها برایتان شرح داده می شوند:

  1. از آنجایی که مونوپاد یک وسیله برای نگهداری گوشی موبایل است، سبک بودن وزن آن اهمیت بسیار زیادی دارد. چنانچه این وسیله دارای وزن زیادی باشد، عکس برداری با آن بسیار دشوار شده و می تواند از کیفیت عکس های ثبت شده نیز بکاهد؛ بنابراین تا حد امکان به دنبال خرید یک مونوپاد سبک وزن باشید.
  2. برای این که در حین استفاده از مونوپاد خود به مشکل برخورد نکنید، ابعاد و مناسب بودن ساختار آن را یک معیار برای خود قرار دهید. عدم تطابق دسته و حالت مونوپاد می تواند منجر به افتادن مداوم گوشی شود و مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
  3. وجود یک شاتر در مونوپاد، تاثیر گذاری برجسته ای روی راحتی استفاده از آن دارد. شما می توانید با متصل کردن گوشی خود به این شاتر و فشار دکمه شاتر، به سادگی عکس مورد نظر خود را ثبت کنید؛ بنابراین نیازی به فشردن دکمه ثبت عکس در خود گوشی نیست. در حال حاضر مونوپاد های متنوعی در بازار وجود دارند که عمدتا از دو نوع شاتر دستی و بلوتوثی بهره می برند.
  4. جالب است بدانید قابلیت زوم کردن از راه دور نیز یکی از مشخصات یک مونوپاد خوب شمرده می شود. برترین برندهای تولید کننده مونوپاد گوشی، زوم این (Zoom In) و زوم اوت (Zoom Out) از راه دور را امکان پذیر می کنند؛ هر چند دستی بودن یا بلوتوثی بودن این قابلیت در مونوپاد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  5. مهم ترین نکته ای که باید در حین خرید مونوپاد برای گوشی به آن توجه داشته باشید، سازگاری آن با گوشی های اندروید و آی او اس (IOS) است. اگر یک مونوپاد معیوب و نا سازگار با گوشی اندروید یا سیستم های عامل دیگر بخرید، در متصل کردن گوشی خود به آن ناکام خواهید بود؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم سیستم عامل گوشی خود را در خرید مونوپاد به یاد داشته باشید تا سازگاری مونوپاد با آن را بررسی کنید.
  6. گیره ای که گوشی را در مونوپاد نگه می دارد، باید از مقاومت لازمه برخوردار باشد تا گوشی در هنگام عکس برداری در یک جای کاملا امن و مطمئن قرار گیرد. با توجه به طول بیش از یک متری مونوپاد و ارتفاعی که در حین عکس برداری خواهد داشت، افتادن گوشی در این حین می تواند منجر به خرابی شدید و هزینه بر گوشی شود.

در مطلب فوق، مشخصات یک مونوپاد خوب را برایتان شرح دادیم تا یک خرید مطمئن داشته باشید. بزرگ ترین و معتبر ترین خرید مونوپاد و دیگر لوازم جانبی موبایل در ایران، فروشگاه جانبی نام دارد که می توانید سفارش خود را در آن ثبت کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false