مردم رضایت ندارند | سوء مدیریت در شهرداری کهریزک! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مردم رضایت ندارند | سوء مدیریت در شهرداری کهریزک!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، فقط چند دقیقه پیاده روی از آلوده ترین منطقه تهران، نشان از سوء مدیریت شهرداری کهریزک باستان دارد. شهری که همچنان بر روی تخلفات ساختمانی حرکت می کند و حتی شناسایی و دستگیری چندین کارمند فاسد شهرداری کهریزک از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) هم مرحمی بر زخم مردم قرارنگرفت.

سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) با انتشار چند فیلم و عکس نوشت: فاجعه در کهریزک زیاد است به نحوی که هیچ مسئول کشوری و لشکری جرات و شجاعت ندارد با خبرنگار این شهر را رصد کند و ترجیح می دهند بیشتر به باغ و بستان و مراسم های شوآف تشریف بیاورند. من قبلا هم در مورد کهریزک هشدار داده بودم و بازهم می گویم تا در تاریخ ثبت شود. کهریزک ظرفیت های زیادی برای توسعه و تبدیل شدن به قطب اقتصادی دارد اما انگار گروهی دوست دارند این شهر رها باشد و دست خلافکاران همچنان باز بماند.

پس از رسوای فساد انتخاباتی در کهریزک و باقرشهر متاسفانه شهر بدون شورا رها شد و مسئولیت شهرداری به دست سرپرست افتاده است که اختیارات لازم را ندارد. البته شاهد تخلفات هم هستیم و تغییری در بروز تخلفات و سوء مدیریت ها رخ نداده و همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false