مدیران ارشد کشور باید کتاب دین و زندگی پاس کنند| حرام خواری مد شده است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مدیران ارشد کشور باید کتاب دین و زندگی پاس کنند| حرام خواری مد شده است

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار با اشاره به وضعیت مدیریت کشور گفت: مهمترین مشکل کنون کشورمان داشتن ظاهری مسلمان و باطنی پلید در بسیاری از مدیران کشور است. اینکه طرف تسبیح دست بگیرد و در نمازجمعه شرکت کند و نامش را مدیر انقلابی بگذارد نشان مسلمانی نیست.

امروز شنیدم یکی از مدیران ارشد ویلای غیرمجاز ساخته و وقتی خرابش کردند دستور داده دوباره آن را بسازند. این مسلمانی است؟ اینکه ماموران توجهی به گران فروشی ها نکنند و شرکت های بزرگ خودرو سازی در روز روشن اینطور حق مردم را پایمال کنند مسلمانی است؟

شاید بگوئید این حرف ها در شان مدیران کشور نیست پس سعید مرتضوی دادستان سابق تهران کجاست؟ محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق یا حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق یا محمدرضا خاوری مدیر بانک ملی جمهوری اسلامی ایران کجا هستند؟ اینها مدیران ارشد نبودند؟ در صف اول نمازجمعه نمی نشستند؟

مشکل اصلی ما همین بی دینی و بی تقوایی آقایات است. وقتی دین نباشد و مدیر برای خودش فتوا بدهد نتیجه اش موسسات مالی و اعتباری کلاهبردار و یا اخراج قضات فاسد می شود.

وضعیت ایمان و تقوای مدیران ظاهر الصلاه به جایی رسیده که بهتر است همه مدیران کتاب دین و زندگی مقاطع دبیرستان و راهنمایی را دوباره پاس کنند. به مدیر تماس گرفتم که مدیرکل شما فساد کرده به من می گوید خبرنگار قصد باج گیری داشته است. معاون وزیر را تعقیب کردم با پول بیت المال معاونان و خانواده شان را به هتل در فشم دعوت کرده و شب بمانند. مگر خانه شما تهران نیست؟ بعد رسانه ای شدن پول هتل را از جیب دادند.

کار به جایی رسیده که روزنامه ها و خبرگزاری ها در روز روشن بدون هیچ دغدغه ای دلالی خبر می کنند. روزنامه اقتصادی ۷۵۰ میلیون تومان پول از شرکت معدنی گرفته تا پوشش رسانه ای دهد این یعنی چه؟ آیا این رانت بازی ها حرام نیست؟ وقتی هم نقد می کنیم هزار شماره تماس می گیرند و تهدید می کنند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false