محبوبترین گوشی موبایل سامسونگ کدام است؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
محبوبترین گوشی موبایل سامسونگ کدام  است؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، گوشی‌های اندروید سامسونگ سری A (مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN) توانسته‌اند در بین گوشی‌های سامسونگ بسیار محبوب شوند. Samsung Galaxy A51یکی از جدیدترین‌ها است و با امکاناتی بهتر از خیلی از گوشی‌ها(مانند باتری ، نمایشگر ، دوربین و سایر موارد) ساخته‌شده است.ما تصمیم گرفتیم این  تلفن هوشمند را بررسی کنیم.

سامسونگ این گوشی را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد نموده است. قیمت گوشی a51 در دو کشور مختلف ارائه شده است. (۲۹۹ دلار در آمریکا و۲۱۵دلار در انگلیس درسایت آمازون) و این گوشی هوشمند در سه رنگ  منشور مشکی ، سفید و آبی موجود هست.

ویژگی‌های ظاهری تلفن همراه samsung a51

  • کل این گوشی تولیدشده از پلاستیک باکیفیت مرغوب بوده و در ابتدا تشخیص اینکه جنس تلفن همراه samsung a51 شیشه نیست،سخت است.قسمت پشت دارای زیبایی و شکل موزون بوده که موبایل را با الگوی دورنگ مختلف سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند.
  • در گوشی samsung a51 بیشترین ضخامت ۷٫۹ میلی‌متر است،رنگ متالیک دارد و گوشه‌های منحنی آن در هنگام دست گرفتن گوشی، کنترل را بیشتر کرده و گوشی لغزنده نیست. پشت‌گوشی دوربین چهارگانه و فلش LED دارد که روی یک محفظه مستطیل شکل قرار دارد.وزن حدود ۱۷۲ گرم و ابعاد ۱۵۸٫۵ در ۷۳ ۷۳٫۶ در ۷٫ ۷٫۹ میلی‌متر است.
  • در پایین ، یک درگاه USB Type-C برای شارژ نمودن گوشی و انتقال داده ، مشبک بلندگو ، میکروفون‌های اصلی وجود دارد و در samsung a51سینی سیم‌کارت سه‌تایی در سمت چپ تعبیه‌شده تا هم‌زمان دو سیم‌کارت و کارت حافظه را در آن قرار بگیرد. سمت راست  دکمه‌های روشن و خاموش قرار دارد.

 صفحه‌نمایش در بررسی تلفن همراه samsung a51

 Samsung Galaxy A51 با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ وFull HD+Super AMOLED  Infinity-O ارائه‌شده است و ۳۲ مگا پیکسل از حسگر دوربین را در خود جا داده است.

کمترین حاشیه‌ها بر روی صفحه‌نمایش قرار دارد سطح روشنایی و خیره‌کنندگی صفحه Galaxy A51 به علت ویژگی کم بازتاب شیشه کم شده و میزان دید در روشنی روز بیشتر می‌شود.این نمایشگر همچنین اسکنر اثرانگشت  را در خود جای‌داده است.

عملکرد گوشی Samsung A51

  • گوشی با پردازنده Samsung Exynos 9611 تغذیه می‌شود که یک پردازنده توانمند است و همچنین در مقایسه با Exynos 9610 که تغذیه‌کنندهGalaxy A50 است قوی‌تر است.
  • SamsungA51که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد،حافظه کافی برای انجام وظایف روزمره کاربران را دارد.
  • در گوشی SamsungA51 ، سرعت بارگذاری برنامه ها حتی بازی‌ها مثل Call of Duty Mobile: PUBG Mobile و برخی از بازی‌های سبک مانند Subway Surfer ، Candy Crush و غیره خوب است.
  • این گوشی دارای یک UI 2.0 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 10 است که نسبت به نسخه پیشین بهبود داشته است و بعضی خصوصیات شاخص گوشی‌های رده‌بالا مثل Link to Windows برای این گوشی میان رده ایجادشده است.

بررسی دوربین گوشی سامسونگ A51

تنظیمات  دوربین چهارگانه در قسمت پشتی اضافه‌شده که دارای یک سنسور اصلی ۴۸ مگا پیکسلی با دیافراگم f / 2.0 ، لنز فوق عریض ۱۲ مگا پیکسلی (f / 2.2) ، لنز ماکرو عمق ۵ مگا پیکسلی است. در جلو ، این گوشی یک سنسور ۳۲MP دارد.

این گوشی در شرایط نور روز توانایی گرفتن عکس‌های منطقی با جزئیات و رنگ زیاد را دارد.

سامسونگ لنزی عالی با زاویه دید ۱۲ مگا پیکسلی جدید اضافه نموده که توانایی ایجاد عکس‌های ۵x را ایجاد کرده است.

  • حالت Night را در دوربین برای شرایط کم‌نور گذاشته‌شده است. اما ،در حالت Night عکس‌ها بیش‌ازحد کار می‌کنند و تصاویر بسیار روشن‌تر و حاوی جزئیات بسیار بیشترند که یک ویژگی منفی است.

باتری در گوشیGalaxy A51

یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات با پشتیبان گیری خوب است که در استفاده مخلوط بیش از یک روز دوام می‌آورد اما  تنها شکایت ما درباره این گوشی این است که با این قیمت ، انتظار داریم که شارژ سریع‌تری داشته باشد‌.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false