مجلس هم اعتراض کرد| تعزیرات حکومتی خواب است؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مجلس هم اعتراض کرد| تعزیرات حکومتی خواب است؟!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش چشمگیر نرخ بازار مسکن به ویژه در بخش اجاره مسکن، گفت: در سال جاری و با آغاز انعقاد قراردادهای میان مالکان و مستأجران، شاهد تعیین قیمت های جدید اجاره هستیم، به طوری که مستأجران با شرایط کنونی و قیمت‌های جدید، قادر به اجاره مسکن نخواهند بود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی وزارت راه و شهرسازی، نظارت کافی بر عملکرد بنگاه های مسکن و کارشناسان این بخش ندارد و مشاوران املاک بدون هیچ نظارت قانونی تنها به دنبال کسب سود بیشتر هستند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اغلب مالکان مساکن نیز بدون هیچ قاعده و قانونی و بر اساس سلایق شخصی، قیمت فروش یا اجاره مسکن را تعیین می کنند و این مسئله موجب شده که برای اجاره یک خانه با متراژ معمولی و در مناطق مرکزی پایتخت باید نسبت به قبل، میلیون ها تومان اجاره بهای بیشتر پرداخت کرد.

کیانپور ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی نیز باید نقش موثری در کنترل بازار مسکن و مدیریت بازار اجاره داشته باشد، اما متأسفانه در شرایط کنونی این سازمان موثر واقع نشده است، البته در این حوزه سازمان تعزیرات باید همکاری جدی تری با وزارت راه و شهرسازی داشته باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false