ماه عسل؛ جزئیات شکایت سازمان زندانهای کشور از «سید هادی کسایی زاده» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر همه چیز ار برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی در رمضان 1396 آغاز شد. پیامک زدند و اطلاعیه و شوی تلویزیونی راه انداختند که ماه عسل می خواهد امسال کولاک کند و مردم کمک کنید زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کنیم!

سازمان زندانها هم آستین ها را بالا زد و بیش از 20 میلیارد تومان پول جمع شد اما به جای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گروهی از سارقان و کلاهبرداران آزاد شدند. سید هادی کسایی زاده سردبیر پایگاه خبری جامعه خبر این رخداد را گزارش کرد و اظهارات جولایی رئیس ستاد دیه که در مورد این برنامه انتقاد کرده بود هم منتشر شد. حتی کار به سخنگوی قوه قضائیه هم رسید و محسنی اژه ای هم نادرستی این اقدام را تائید کرد.

با همه اسناد و مدارک سازمان زندانها در جوابیه به سایت جامعه خبر اینکه مجرمان را آزاد کرده اعتراف کرد اما از سید هادی کسایی زاده (نویسنده گزارش) و مدیر مسئول سایت رسما شکایت کرد و پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت و حالا در حال بررسی است. نکته جالب اینکه گروهی از مراجع تقلید هم این اقدام ماه عسل را خلاف و گناه عنوان کردند که می توانید در لینک های ذیل بخوانید.

 

* گاف بزرگ سازمان زندانهای کشور/ «ماه عسل» مجرمان عمد را آزاد کرد!

* فیلم/ ستاد دیه: مردم هوشیار باشید؛ دسته گل «ماه عسل»

* دردسرهای برنامه ماه عسل؛ جوابیه سازمان زندانها به «جامعه خبر»

* اشتباه بزرگ ماه عسل/ «احسان علیخانی» گناهکار شد

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false