ماربل شیت چیست و چه ویژگی­هایی دارد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ماربل شیت چیست و چه ویژگی­هایی دارد؟

ماربل شیت یکی از محبوبترین دیوارپوشهاست که امروزه کاربردهای فراوانی دارد.  یکی از مهم­ترین نکاتی که در هنگام دکوراسیون بندی آپارتمان باید مورد توجه قرار گیرد، طراحی دیوارهاست. طراحی دیوارها یکی از مهم­ترین بخش­های طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان­هاست، پس طراحی دیوارهای مناسب می­تواند به زیبایی دکوراسیون آپارتمان­ها کمک کند. در زمان­های قدیم عموما از دیوارهای سفید بهره می­بردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دیوارپوش به بازار آمده است که می­تواند زیبایی زائدالوصفی را به دکوراسیون آپارتمان شما ببخشد. ­­در ادامه به بررسی ویژگی­های ماربل شیت و نکاتی برای خرید این دسته از دیوارپوش­­ها می­پردازیم.

ماربل شیت چیست

استفاده از دیوارپوش می­تواند زیبایی فو­العاده­ای به دکوراسیون آپارتمان ببخشد. دیوارپوش­ها انواع و اقسام مختلفی دارند که از محبوب­ترین آن­ها می­توان به دیوارپوش سنگی اشاره کرد. این دیوارپوش بسیار زیباست و می­تواند حس و حال زندگی در یک کاخ سلطنتی را برایتان به ارمغان بیاورد. اصلی­ترین عیب این دیوارپوش، قیمت بسیار بالای این دیوارپوش است، به همین دلیل نمی­توان از آن در اکثر نقاط منازل استفاده کرد و فقط از دیوارپوش سنگی در برخی نقاط منازل بهره می­برند.

اگر شیفته استفاده از دیوارپوش سنگی هستید اما هزینه بالای این دیوارپوش­ها مانع از این کار می­شود، می­توانید از ماربل شیت استفاده کنید. ماربل شیت یکی از اتواع دیوارپوش­هاست که در سال­های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی ایجاد شده است. این دیوارپوش که از ترکیب پودر سنگ و رزین PVC  تشکیل شده است، نوعی سنگ مصنوعی است که می­تواند زیبایی دیوارپوش­های سنگی را برایتان به ارمغان بیاورد. ماربل شیت استحکام بسیار بالایی دارد و درصد ترکیب پودر سنگ و رزین و تایل PVC میزان استحکام و مقاومت آن را مشخص می­کند. مهم­ترین نوع ماربل شیت، ماربل شیت مرمری است که در تمام نقاط خانه مورد استفاده قرار می­گیرد.

ویژگی­های ماربل شیت

ماربل شیت یکی از زیباترین انواع دیوارپوش است که در سال­های اخیر با پیشرفت تکنولوژی به وجود آمده است. این دیوارپوش زیبا مزایای بسیاری دارد و بسیاری از افراد با توجه به ویژگی­های منحصر به فرد این دیوارپوش­ها از ماربل شیت در آپارتمان­های خود استفاده می­کنند. با توجه به اینکه در ماربل شیت از پودر سنگ استفاده می­شود می­توان گفت که ماربل شیت، نسخه ارزان دیوارپوش سنگی است. علاوه بر قیمت مناسب ماربل شیت، این دیوارپوش ویژگی­های بسیاری نیز دار که در ادامه به بررسی این ویژگی­ها می­پردازیم.

از مهم­ترین ویژگی­های ماربل شیت می­توان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. این ویژگی­ ماربل شیت باعث شده است تا بتوان از آن در نقاطی از آپارتمان مانند حمام که نیاز به نظات بالا دارند، استفاده کرد. ماربل شیت عایق صوت و حرارت است که این مهم باعث شده است تا در بسیاری از آپارتمان­ها از این دیوارپوش بهره بگیرند. همچنین ماربل شیت در برابر خوردگی از خود مقاومت نشان می­دهد. پس می­توان از مواد شوینده قوی برای تمیزکردن آن بهره برد. علاوه بر این ماربل شیت استحکام بسیار بالایی دارد که این نکته نشانگر این است که ماربل شیت در برابر ضربه مقاوم است. ماربل شیت وزن بسیار کمی دارد و می­توان به راحتی آن را جابه­جا کرد که با استفاده از این نکته می­توان گفت سرعت نصب این نوع دیوارپوش بسیار بالاست. همچنین ماربل شیت در برابر آتش از خود مقاومت نشان می­دهد که این نکته ضدحریق بودن ماربل شیت را نمایان می­کند.

هیچ کالایی بی عیب نیست و علاوه بر مزایای خود، معایبی نیز دارد. ماربل شیت نیز اینگونه است. از معایب ماربل شیت می­توان به سرمای درونی آن اشاره کرد. این نکته بیانگر است است که در فصول سرد سال ماربل شیت باعث سرمای بیشتر آپارتمان خواهد شد. همچنین این دیوارپوش احساس دیوارپوش سنگی را به افراد منتقل نمی­کند که این دو نکته تنها معایب این نوع دیوارپوش می­باشند. با توجه به مزایا و معایب ذکر شده می­توان گفت مزایا ماربل شیت بسیار بیش­تر از معایب آن است که این نکته باعث ارزندگی خرید ماربل شیت می­شود.

هفت نکته درباره ماربل شیت

  • در هنگام خرید ماربل شیت، ضخامت ماربل شیت بسیار پر اهمیت است. ضخامت کم ماربل شیت می­تواند باعث ورود نور به فضا شود و ضخامت بالا ممکن است مانعی از عبور و خروج هوا گردد.
  • رنگ و طرح ماربل شیت بسیار پر اهمیت است. با توجه به اینکه دیوارپوش تاثیر بسزایی بر روی دکوراسیون آپارتمان­ها دارد، باید طرح و رنگ ماربل شیت به گونه­ای باشد که با دکوراسیون آپارتمان همخوانی داشته باشد.
  • برای نصب ماربل شیت باید میزان چسب مصرفی و پاکیزه بودن دیوار کنترل شود.
  • ماربل شیت عموما در مراحل نازک کاری ساختمان نصب می­گردد.
  • یکی از اصلی­ترین نکاتی که در هنگام خرید ماربل شیت باید به آن توجه کنید، هموار بودن سطح است. این پارامتر کیفیت ساخت ماربل شیت را نمایان می­کند. در صورتی که ماربل شیت، سطحی صیقلی و صاف داشته باشد، می­توان با اطمینان خاطر از متریل­های مصرفی به خرید ماربل شیت پرداخت.
  • مهم­ترین نکته­ای که برای خرید ماربل شیت باید مورد توجه قرار گیرد، برند سازنده این دیوارپوش است. شما می­توانید با خرید ماربل شیت از فروشگاه­های معتبر، از اصالت و سلامت این دیوارپوش اطمینان حاصل کنید. در ادامه به معرفی یکی از معتبرترین فروشگاه­های اینترنتی خرید ماربل شیت می­پرازیم.

ماربل شیت را از کجا خریداری کنیم؟

ماربل شیت یکی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش است. این دیوارپوش که از ترکیب پودر سنگ و رزین PVC تولید شده است، مزایا بسیاری دارد. این دیوارپوش زیبا به شدت به دیوارپوش سنگی شباهت دارد و تفاوت این دو دیوار پوش میزان قیمت آن­هاست که قیمت پایین­تر ماربل شیت این دیوارپوش را به عنوان بهترین انتخاب برای افرادی که به دیوارپوش سنگی علاقه دارند تبدیل کرده است. اما چگونه باید بهترین ماربل شیت را پیدا کنیم؟

فروشگاه اینترنتی تابش به عنوان یکی از بهترین فعالان این حوزه با ارائه ماربل شیت­ در طرح­ها و رنگ­های مختلف می­تواند نیازهای افراد را در این راه برطرف کند. این شرکت باسابقه، برای تولید ماربل شیت از بهترین متریال­ها و بهترین برندها استفاده می­کند که این نکته باعث جلب رضایت مشتریان می­شود. شما می­توانید بای خرید بهترین ماربل شیت از فروشگاه اینترنتی تابش استفاده کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false