فیلم| شوی ویدئویی نماینده مردم تهران برای انتخابات مجلس! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| شوی ویدئویی نماینده مردم تهران برای انتخابات مجلس!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر دکتر محسن علیجانی با لابی اصلاح طلبان شهرستان ری و دستور سید محمدخاتمی برای سهمیه ری در لیست امید قرارگرفت از سوی مردم شهرستان ری و تهران به مجلس راه یافت. امروز علیجانی در شهرستان ری هیچ تاثیری نداشته و وضعیت از آنچه بوده بدتر شده است.

نکته قابل تامل اینکه علیجانی خود فرزند ری است و با این شعار وارد مجلس شد اما بیشتر به فعالیت های سیاسی پرداخت تا کار و وظیفه نمایندگی مردم ری … که جای تامل دارد.

جناب آقای علیجانی …

  1. توانستید برای آلودگی اسفبار هوای ری کاری انجام دهید؟
  2. وضعیت آب شرب مردم شهرری چه؟ خودتان آب معدنی میل می کنید و دستگاه تصفیه آب دارید. می دانید سنگینی آب ری و کیفیت آن در چه سطحی است؟
  3. وضعیت مخابرات و اینترنت پرسرعت چه .. می دانید چند محله ری اینترنت پرسرعت ندارند؟
  4. برای نفوذ نفت و آلودگی پالایشگاه تهران به چاه ها و خاک چه کردید؟ چرا همچنان ادامه دارد؟
  5. زباله های شهرک صنعتی شمس آباد در حسن آباد فشافویه را سر زدید؟ چرا با موتور آنجا نرفتید؟ می دانید چه جنایت زیست محیطی در حال وقوع است؟
  6. ترافیک شهرری در آخر هفته ها را می بینید؟
  7. آلودگی آراد کوه و وضعیت زباله های تهران که سر ریز در شهرری هستند را می بینید؟ چرا باموتور میان زباله ها نرفتید؟
  8. اگر موتور سواری دوست دارید سری به چشمه علی و آتشکده ری و قلعه گبری و میراث فرهنگی بزنید و ببینید چطور در حال از بین رفتن هستن آقای نماینده مجلس….
  9. آقای دکتر علیجانی وضعیت ری هیچ تغییری نکرده فقط فرمانداری را برداشتید و فرماندار خودتان را گذاشتید که آن هم تاثیری نداشت…
  10. در دوران نمایندگی شما در شهرستان ری چیزی مردم ندیدند جز کم کاری و کم کاری و کم کاری …

حالا که نزدیک انتخابات شده موتور سواری می کنید … کاش از روز اول موتور سواری می کردید …

true
true
true
true
  1. محمد

    بزرگترین و ریشه دارترین مشکل ومعظلات ری راکه در برمی گیرد وهمه این موضوعات ورفع آنها فقط وفقط مدیریت مستقل شورای شهروشهرداری ری ازتهران بزرگ هست که دربالا ذکر نشد. که خود آقای علی جانی بصورت بی صدا وبی جان وبسیار ضعیف وبا بی ارادگی تمام این مطلب یعنی (مستقل شدن ری ازتهران وحتی نماینده مجلس جدا ازتهران راگفتند ولی آنهم درحد حرف) انگار که این مطالبه به حق مردم یک سرگرمی ویک چیز مسخره ایی هست. خدا رحمت کند آیت الله فیروزآبادی را که دردوران حکومت ظالم وعیاش پهلوی نماینده شهرش درمجلس شورای ملی آن زمان یعنی از ری بود یک طرف. واز طرف دیگر با سیاست خود حداقل کار که هیچ یعنی کار بسیار با ارزش یعنی ساخت بیمارستان فیروز آبادی برای شهرش «ری» را رقم زد. یعنی درکنار بارگاه سیدالکریم (ع) باقیات وصالحات برای خود بجای گذاشت. گرچه بخاطر همه این مشکلات هست که حتی باوجود زیر ساخت بیمارستانی ودرمانی هنوز مسولین محلی شهرستان ری نتواستند زحمات این عالم وعابد خدا ونماینده مردمی وانقلابی را جبران کنند واین بیمارستان را مجهزترین بیمارستان استان وحتی ایران بکنند. باید مسولین جوابگو باشند. ویادبگیرند

  2. مونا

    واقعا خجالت آوره….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false