فشل و غیر حرفه ای عنوانی برای مدیریت در تاکسیرانی شهرداری تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فشل و غیر حرفه ای عنوانی برای مدیریت در تاکسیرانی شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر این را من بعنوان روزنامه نگار نمی گویم بلکه گفته های مسافران تهرانی است که با آنها می توانید خودتان گفتگو کنید.

تاکسیرانی تهران را باید فشل در مدیریت و بخش حمل و نقل عمومی اعلام کرد‌ چرا؟ اگر نقد رانندگان تاکسی و وضعیت ناوگان را کنار بگذاریم به موضوع خود مدیریت خطوط تاکسیرانی میرسیم.

هر کودک زیر ۱۸ ساله ای می داند که امروز با در اختیار داشتن فن آوری های جدید می تواند مدیریت خوبی در توزیع خدمات داشت. بعنوان مثال در میدان ونک هر روز عصر شاهد ترافیک شدید مسافر هستیم و خودروهای تاکسی در هر خطوط بدون توجه به حجم مسافر انتخاب شده و اگر خطی مسافر زیاد داشته باشید اما تاکسی یا ون دلش نخواهد مسافران را ببرد هیچ مدیری حق دخالت ندارد. و این خنده دارین بخش تاکسیرانی تهران است.

پایانه تاکسی ها دوربین مداربسته و سیستم ردیابی برای کنترل و نظارت ندارد و در ایامی مثل بارندگی یا فوتبال و تعطیلات مدیریت تاکسیرانی به زیر صفر می رسد.
امروز از مسافران سوال می کردم چقدر از ناوگان تاکسیرانی راضی هستید؟

گفتند در کنترل نرخ و کرایه خوب است اما در کثیفی و فرسودگی ون ها و سیگارس بودن رانندگان و بوی بد خودرو ها باید خانواده مدیران تاکسیرانی را داخل همین ون ها ۳ ساعت وسط میدان حبس کنند تا بفهمند مسافران چه می کشند.

آنها می گفتند: گاهی یک خط مملو از مسافر و خط دیگر هیچ مسافری ندارد اما همان خط بدون مسافر همه رانندگان تاکسی در نوبت هستند این یعنی اصلا تاکسیرانی صاحب ندارد.
مسافری می گفت: چه کسی بر گزینش و صلاحیت رانندگان تاکسی نظارت دارد؟ می گویند خودروهای فلان رنگ و فلان گروه برای بخش خصوصی هست ربطی به ما ندارد مگر میشود نظارت نباشد؟ مگر میشود تاکسی های تهران هر کجا دلشان بخواهد سوار کنند یا مسافر ببرند؟

مسافر دیگری می گفت: صدا و سیما بیاید میان مسافران از ساعت ۴ عصر به بعد و مصاحبه و تصویر بگیرد آقایان تفهیم می شوند‌.

یکی از مسافران از اقدام حناچی شهردار تهران برای دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: زن و بجه و مادر شهردار هم با دوچرخه می روند یا نه؟ این شهردار اگر مرد است هر روز با تاکسی یا اتوبوس سرکار برود مثل خیلی از مسئولان شهری در اروپا …

یکی دیگر از مسافران اظهار کرد: توالت های کنار برخی از پایانه ها به زور از مردم پول می گیرند و حتی یک غرفه فروش خوراکی ندارند که در ۲ ساعت صف استفاده کنیم.
بر اساس این گزارش اکثر مسافران از تاکسیرانی تهران گلایه داشتند و آن را دلیل بی تدبیری مدیران می دانستند و حتی برخی با دولت مرتبط می کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false