فردی که می گوید منافقین دنبال کشتن او هستند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فردی که می گوید منافقین دنبال کشتن او هستند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر علی ثابت، که خود را جانباز شیمیایی دفاع مقدس می نامد به یکی از سایت های خبری گفته است: در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و به وسیله افرادی با اسلحه مورد سوءقصد قرار گرفته و از ناحیه پا مصدوم شده است.

این مدعی ضرب و شتم علیه خودش گفته است: «چند روز قبل از اربعین، در دزفول درحالی‌که از منزل خارج می‌شدم گروهکی تروریستی که احتمالا گروهک الاحوازیه بودند به سمت در خانه من شلیک کردند. چند شب بعد؛ یعنی در شام اربعین دوباره به من حمله و دو تیر به سمت من شلیک کردند که یکی از آنها به پای راست من خورد. وقتی تیر را خارج کردند مشخص شد که تیر کلت بوده است».

پدر این جانباز از کارخانه دارهای معروف دزفول است و خودش هم در امور پدر مشارکت دارد. این فرد پیش از این هم چند سال قبل مدعی شده بود به او حمله شده و از چهره های شاخص کشور است که منافقین او را هر روز تعیقب می کنند.

علی ثابت در نوجوانی در دوران دفاع مقدس مدت کوتاهی همراه شهید همت بوده و با خانواده این شهید همچنان ارتباط دارد. هنوز هیچ نهاد رسمی در کشور ادعای علی ثابت را تایید نکرده است. این چندمین بار است که او چنین ادعایی دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false