غول شرکت هفت تپه به دادیاری یاسوج رسید|درخواست«مندنی پور» از حفاظت اطلاعات قوه قضائیه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
غول شرکت هفت تپه به دادیاری یاسوج رسید|درخواست«مندنی پور» از حفاظت اطلاعات قوه قضائیه

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پیمان مندنی پور از سرمایه گذاران شرکت هفت تپه که به دلیل اتمام مدت محکومیتش در پرونده ای دیگر به زودی آزاد می شود امروز بعنوان متهم با شکایت دو شهروند یاسوجی دوباره قراربازداشتش صادر شد.

طی تماس با وکیل متهم (پیمان مندنی پور) عنوان شد که شعبه 5 دادیاری دادسرای انقلاب یاسوج بدون اطلاع دادن به وکیل، پیمان مندنی پور را احضار کرده و مراحل دادیاری را طی کردند.

نکته قابل تامل این است که در این پرونده اختلاف حساب در تجهیز یک باشگاه ورزشی خیر ساز است که به گفته وکیل متهم بر اساس نظریات کارشناسان رسمی دادگستری که در پرونده موجود است این پرونده در سطحی نیست که متهم اینطور بازداشت شود.

جالب تر آنکه این اختلاف حساب که برای چند سال قبل است میان پیمان مندنی پور و چند فرد دیگر رخ داده اما ناگهان پای مهردادرسمی چگنی از متهمان اصلی پرونده هفت تپه هم به پرونده باز می شود که نقش او به گفته وکیل متهم بعنوان شاهد یا حکم است در حالی که اصلا ارتباطی به پرونده ندارد و خود او مجرم است. آیا او در مقام شاهد در پرونده ای که ارتباطی با او ندارد می تواند ورود کند؟

پیمان مندنی پور در تماس با خانواده خود گفته است: من قرار بود همین روزها آزاد شوم و اینکه دقیقه 90 رد پای مهردادرسمی در پرونده ای که ربطی به او ندارد باز می شود و دادیار اینطور حکم می کند جای تامل و بررسی از سوی حفاظت اطلاعات قوه قضائیه دارد.

مندنی پور گفته است: مراودات من با مهرداد رستمی زمانی که شریک بودیم زیاد بوده است. بعنوان مثال یک 345 میلیون یورو و یک 756 میلیون پوند که داستان و ماجرایش مفصل است که به زودی بازگو خواهم کرد اما الان او مجرم بوده و جرمش اثبات شده و در حال گذراندن حبس است.

پیمان مندنی پور خطاب به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: همیشه این نهاد مو را از ماست می کشند و با هیچ احدی تعارف ندارند. درخواست من این است که حتما به این پرونده ورود کنند و قطعا با موارد جالبی دست پیدا کرد. خواهش دارم ورود کنند تا حقی تضییع نشود.

اخبار مرتبط با پیمان مندنی پور

خرید و فروش رمز ارز و کلاهبرداری ۴ میلیاردی در زندان | شهرام جزایری دوباره محاکمه می شود؟


زندان لاکچری در فشافویه| موبایل با اینترنت در دست شهرام جزایری و زندانیان خاص!


آسیا دختران یاسوجی را تجلیل کرد؛ روایت مردی که نقش وزیر را ایفا کرد!


احضار تهیه کننده سینما به دادسرا/ پول فیلم سینمایی صرف ستاد روحانی شد!


فیلم | پیمان مندنی پور و روایت خبرنگار ضدفساد از مرد ۱۷ هزار میلیارد تومانی


 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false